خبرگزاری کار ایران

استاندار خوزستان خبر داد؛

دور کاری ادارات در استان اعمال نمی‌شود/غیرحضوری شدن کلاس‌ها در شهرهای نارنجی و قرمز خوزستان

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۲۵۲۱

استاندار خوزستان با اشاره به ۴ برابر شدن تعداد مبتلایان در استان نسبت به هفته گذشته، گفت: دور کاری ادارات در خوزستان اعمال نخواهد شد.

به گزارش ایلنا از خوزستان، صادق خلیلیان امروز شنبه ۱۶ بهمن‌ماه در نشست ستاد استانی مدیریت کرونا با اشاره به عادی انگاری جامعه نسبت به کرونا، اظهار کرد: در یک هفته اخیر تعداد مبتلایان به کرونا ۴ برابر شده است لذا رعایت پروتکل‌ها توسط مردم ضروری و به ایجاد استانداردها و تهویه مناسب در بیمارستان‌ها، مراکز آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها، مراکز دولتی و مراکز ارائه دهنده خدمات عمومی و نظایر آن باید توجه شود.

وی با بیان اینکه طبق گزارش‌ها برخی دستگاه‌ها در اجرای طرح شهید سلیمانی کوتاهی کرده‌اند، افزود: دور کاری ادارات در دستور کار ستاد کرونا نیست و اعمال محدودیت‌های هوشمند از مسائلی است که باید به درستی اجرا شود.

استاندار خوزستان بر کاهش فاصله بین مصوبات و عمل آن‌ها تاکید کرد و ادامه داد: دستگاه‌های حمل و نقل عمومی باید با ۶۰ درصد ظرفیت خود فعالیت کنند در غیر اینصورت تخلف محسوب می‌شود و در خصوص هواپیما، اتوبوس و قطار نیز این موضوع صدق می‌کند.

وی در پایان اضافه کرد: در شهرهای قرمز و نارنجی فعالیت‌های آموزشی به صورت غیرحضوری بوده ولی مراکز آموزشی تعطیل نخواهند بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز