خبرگزاری کار ایران

مربی سابق استقلال اهواز در گفت‌وگو با ایلنا؛

ادامه نتایج خوب تیم زسکا تاجیکستان با مربی خوزستانی/زسکا با سبحانی همچنان بدون باخت

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۴۳۲۲

امین سبحانی مربی لژیونر خوزستانی، تیم زسکا تاجیکستان را در حالی تحویل گرفت که تا هفته دوازدهم لیگ این کشور با ۷ امتیاز در قعر جدول قرار داشت و بعد از نتایج خوب با این مربی در حال حاضر در بالای جدول قرار داد.

به گزارش ایلنا از خوزستان، جواد زرگانی در خصوص عملکرد امین سبحانی سرمربی خوزستانی تیم زسکا تاجیکستان در گفتگو با ایلنا، اظهار کرد: این مربی جوان خوزستانی درحالی‌که زسکا با ۷ امتیاز در قعر جدول قرار داشت تیم را تحویل گرفت و در ادامه توانست ۵ برد و ۳ تساوی در لیگ برتر و ۲ برد هم در جام حذفی را برای این تیم تاجیکستانی به ارمغان بیاورد و در رده پنجم جدول این لیگ قرار بگیرد.

وی افزود: امین سبحانی مقابل تیم استقلال تاجیکستان که به‌عنوان پدیده لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ شناخته شده و حریف پرسپولیس تهران در یک‌هشتم است و این روزها بازی‌های خود را در لیگ با بردهای پر گل پشت سر می‌گذارد، به نتیجه تساوی رسید.

مربی سابق استقلال اهواز، گفت: سبحانی مربی با نظم و انضباطی بوده و در کشف استعدادهای جوان تخصص زیادی دارد و استفاده از جوانان و اعتماد به آن‌ها از شاخصه‌های این مربی است.

پیشکسوت فوتبال خوزستان با اشاره به اینکه امین سبحانی سه هفته متوالی عنوان بهترین مربی هفته لیگ تاجیکستان را به خود اختصاص داد، بیان کرد: تیم زسکا تاجیکستان در مسابقات جام حذفی با هدایت مربی خوزستانی خود در بازی اول توانست با نتیجه ۵ بر یک بر حریف خود غلبه کند و بازی دوم را نیز پیروز میدان باشد.

زرگانی یادآور شد: امین سبحانی سال ۲۰۱۷ نیز تیم هدایت تیم بحران‌زده زسکا را بر عهده گرفته بود که توانست در پایان رقابت‌ها در رده سوم قرار بگیرد.

این استاد دانشگاه در خصوص خصوصیات بارز این مربی جوان، گفت: سبحانی به تیم فرمان نمی‌دهد بلکه با جسارت، اعتمادبه‌نفس و احترامی که بین فوتبال دوستان دارد، تیم را هدایت می‌کند و مسیر را تدوین کرده و جهت می‌دهد و فضای اجتماعی و روان‌شناسانه تیم را توسعه می‌دهد؛ این امر موجب شده تیم‌های این مربی خوشنام خوزستانی همیشه مقتدر و باصلابت خاص باشند.

از سوابق امین سبحانی می‌توان به مربیگری در لیگ یک امارات، ۲ سال فعالیت در لیگ عمان، ۲ سال لیگ تاجیکستان و ۸ سال سابقه فعالیت در تیم‌های پایه فولاد خوزستان اشاره کرد.

گفت‌وگو: سروش یوسفی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز