خبرگزاری کار ایران

سرپرست فرمانداری شادگان:

روند تأمین آب شرب و کشاورزی مردم در حال رسیدگی است/افزایش ورود آب به تالاب شادگان

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۷۰۶۱

سرپرست فرمانداری شادگان گفت: روند تأمین آب شرب و کشاورزی مردم در حال رسیدگی است تا مشکلات مردم در این زمینه مرتفع شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، امید صبری‌پور، با اشاره به وضعیت تأمین آب در شهرستان شادگان، اظهار کرد: وضعیت تأمین آب شرب و کشاورزی در حال رسیدگی است تا مشکلات مردم در این زمینه رفع شود. 

نماینده عالی دولت با اشاره به اینکه میزان آب موجود در تالاب شادگان بخاطر خشکسالی و گرمای هوا کم شده است، افزود: بنا داریم آب ورودی به این تالاب را افزایش دهیم.  

صبری‌پور با اشاره به اینکه اقدامات خوبی برای تامین آب شرب، کشاورزی و دامداری در شهرستان شادگان انجام شده است، افزود: ۸ پمپ بزرگ آب در طول این مدت به شبکه آبرسانی شادگان اضافه شد و ۱۲ پمپ آب تعمیر شدند و دو ایستگاه فاضلاب شهرستان نیز کاملا تعمیر شده و به مدار وارد شدند.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای رفع مشکلات آب روستا‌ها نیز عنوان کرد: با استفاده از ظرفیت‌های دولتی و همچنین کمک‌های بنیاد علوی مشکلات آبی روستاهای شهرستان مرتفع شد. همچنین آبرسانی به دام روستاییان نیز به‌وسیله تانکر صورت می‌گیرد. 

سرپرست فرمانداری شادگان با اشاره به تکمیل شبکه آبرسانی چند دهستان، گفت: در استانداری برای بهسازی شبکه آبرسانی و تکمیل فاضلاب، قراردادی به‌مبلغ ۲۵۰ میلیارد ریال امضا شد و اقدامات اولیه آن صورت گرفته است.

صبری پور در خاتمه با اشاره به تامین دو مخزن بزرگ آبرسانی برای ٢ دهستان، خاطرنشان کرد: کار تقویت مسیر پمپاژ آب خوروین نیز صورت گرفته است که همه این اتفاقات برای تامین آب شرب و کشاورزی مردم است.

انتهای پیام/
ناصر حکیمی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز