خبرگزاری کار ایران

مدیر کل زندان‌های خوزستان:

ایجاد اشتغال و غنی‌سازی اوقات زندانیان اولویت اول داخلی زندان‌هاست

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۶۲۰

ارتقاء دانش و آموزه‌های دینی زندانیان، قطعا در کاهش آسیب‌های رفتاری آنان و ارتقای هنجارپذیری زندانیان نقش خواهد داشت.

ایلنا: مدیر کل زندانهای خوزستان گفت: ایجاد اشتغال مولد یا غیر مولد برای زندانیان و برنامه ریزی مناسب و اصولی برای اوقات آنان در قالب برنامه روزانه و آگاهی بخشی و الزام نمودن زندانیان برای رعایت و اجرای آن در هر زندان، از اولویتهائی است که رؤسای زندان‌ها می‌بایست در تحقق آن اهتمام لازم را داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، رضا پوستچی با بیان مطلب فوق در حین بازدید از زندان سپیدار اهواز افزود: زندانیان می‌بایست از صبح تا شب تابع برنامه هائی باشند که سیستم برای آن‌ها طراحی کرده است تا در پوشش این برنامه‌ها، اوقات بطالت نداشته باشند و تأثیرات امور اصلاحی و تربیتی را نیز متأثر از این برنامه‌ها بیش از پیش پذیرا باشند.

وی تصریح کرد: لازم است برنامه‌های روزانه زندانیان از صبحگاه با قران و ورزش صبحگاهی آغاز شود و با برنامه‌های آموزشی نیم روزی تا ظهر و سپس با برنامه‌های فرهنگی، ورزشی و هنری در بعد از ظهر تا غروب آفتاب تداوم داشته باشد و جدای از این برنامه روزانه، بخش اشتغال زندانیان هم در دو محور خدمات و مولد احصاء شود، انتظارات نهائی ترسیم شود و هر زندان، تا ‌‌نهایت ظرفیت افراد را تحت پوشش قرار دهد تا شاهد زندانی‌ای در زندان نباشیم که اوقات بدون برنامه ریزی شده‌ای را سپری نماید.

پوستچی در خاتمه این بازدید ۴ ساعته، بر توسعه آموزش‌های مستمر دینی و احکام اسلامی هم تأکید کرد و گفت: ارتقاء دانش و آموزه‌های دینی زندانیان، قطعا در کاهش آسیب‌های رفتاری آنان و ارتقای هنجار پذیری زندانیان نقش خواهد داشت.

لازم به ذکر است رضا پوستچی مدیر کل زندانهای خوزستان با همراهی ظاهری رئیس زندان سپیدار و جمعی از مسئولین اداره کل، طی ۴ ساعت از بخش‌های مختلف زندان سپیدار اهواز و اندرزگاه نسوان بازدید نمود، با زندانیان از نزدیک دیدار کرد و ضمن استماع مسائل و مشکلات آنان راه کارهای لازم را برای توسعه و ارتقاء شاخص‌های زندانبانی در این ندامتگاه به مسئولین اعلام داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز