خبرگزاری کار ایران

در حاشیه مراسم ۲۲ بهمن مطرح شد؛

استاندار خوزستان: اهداف انقلاب برای مردم ارزشمند است/کرونا در ده روز گذشته روند افزایشی داشته

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۷۱۶۰

استاندار خوزستان در حاشیه مراسم ۲۲ بهمن، گفت: در طول ده روز گذشته در بحث کرونا روند افزایشی پیدا کرده ایم و تغییر شهرهای آبی به زرد افزایش داشته که این موضوع برای ما هشدار دهنده و نگران کننده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، غلامرضا شریعتی با اشاره به محدودیت های امسال در برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن به دلیل شیوع کرونا، گفت: نفس حضور مردم و بیعت و پیمان با آرمان های انقلاب اهمیت دارد و کلیومترها رژه خودرویی و حضور مردم وفادار نشان از این است که اهداف انقلاب برای مردم ارزشمند است و همه سختی ها مشکلات و رنج ها و تحریم ها را پذیرفتند و نسبت به آرمان های انقلاب ثابت قدم هستند.

وی افزود: این وفاداری و حضور همیشگی مردم مسوولیت ما را سنگین تر و بیشتر میکند و انشاالله خادمان شایسته ای برای مردم ایران باشیم.

شریعتی همچنین در خصوص آخرین وضعیت بیماری کرونا در استان توضیح داد: در طول ده روز گذشته روند افزایشی پیدا کرده ایم و تغییر شهرهای آبی به زرد افزایش داشته که این موضوع برای ما هشدار و نگران کننده است.

استاندار خوزستان بیان کرد: از همه مردم خواهش میکنم رفت و آمدهای خانوادگی که در حال حاضر عامل اصلی انتشار ویروس است را محدود و کم نمایند که بتوانیم کنترل و مدیریت نماییم و ما که پیک گذشته را به خوبی کنترل کردیم دچار طغیان بیماری نشویم تا انشاالله پوشش واکسیناسیون به حد کافی گسترش یابد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز