خبرگزاری کار ایران

به‌منظور ایجاد تعامل بیشتر برگزار شد؛

نشست کمیته ورزش و اتحادیه بانوان خانه کارگر خوزستان و مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۲۹۸۱

نشست کمیته ورزش و اتحادیه بانوان خانه کارگر خوزستان و مدیرکل امور بانوان استانداری باهدف حفظ سلامت و شادابی در جامعه کارگری ،بانوان و خانواده آن‌ها برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، جلسه کمیته ورزش و اتحادیه بانوان خانه کارگر، با حضور مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان، برگزار شد.

در ابتدای این جلسه، افسانه صالح خواه عضو هیئت اجرایی خانه کارگر و رئیس اتحادیه بانوان کارگر، خیرمقدم گفت و بعد از آن، داراب محمودی مسئول کمیته ورزش خانه کارگر خوزستان، به معرفی کمیته‌های ورزشی خانه کارگر پرداخت و از آمادگی برخی رشته‌ها جهت برگزاری مسابقات استانی و کشوری خبر داد.

این‌ جلسه تحت عنوان کمیته‌های ورزشی، باهدف بررسی فعالیت رشته‌های ورزشی و میزان آمادگی آن‌ها جهت برگزاری مسابقات کشوری و استانی برگزار شد.

نشست کمیته‌های ورزشی خانه کارگر استان، برای نخستین بار و به‌منظور ساماندهی ورزش کارگری برگزار و با توجه به ظرفیت‌های دیگر در رشته‌های مختلف ورزشی، مقرر شد تا از ظرفیت‌های خانه کارگر خوزستان استفاده شود.

برگزاری چندین مسابقه ورزشی به مناسبت دهه فجر با همکاری خانه کارگر خوزستان، اداره کل بانوان و خانواده استانداری خوزستان، ازجمله  موارد مطرح ‌شده در این نشست بود.

داراب محمودی رئیس کمیته ورزشی خانه کارگر و عضو هیئت اجرایی، ورزش را لازمه شادابی و نشاط جامعه کارگری دانست و گفت: باتوجه به‌سختی کار، توجه به‌سلامت روح و جسم کارگران از مواردی است که باید به آن توجه ویژه‌ای کرد.

همچنین زینب پارسا فخر مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان نیز، به ترویج ورزش در جامعه کارگری بانوان تأکید داشت و خاطرنشان کرد: طبق برنامه زمان‌بندی شده از ظرفیت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان و اداره کل ورزش و جوانان استان، در کنار خانه کارگر استفاده خواهیم کرد.

در این جلسه به‌سلامت خانواده کارگران به‌عنوان یکی دیگر از اهداف ترویج ورزش در بین جامعه کارگران اشاره شد.

دارت، تیراندازی، پیاده‌روی و دو همگانی، ازجمله رشته‌های ورزشی برای شروع این همکاری بود که مورد بررسی قرار گرفت و با شروع این طرح بر تعداد آن‌ها افزوده خواهد شد.

گفتنی است؛ در آینده جلسه‌ای با استاندار خوزستان، به‌منظور پیشبرد بهتر اهداف این طرح برگزار خواهد شد و با توجه به وجود کمیته  ورزش و سلامت بانوان و خانواده مقرر شد از مجموعه خانه کارگر استان دعوت شود تا در این کمیسیون تخصصی حضور داشته باشد که دبیری آن را اداره کل ورزش و جوانان خوزستان بر عهده خواهد داشت.

نشست کمیته ورزش و اتحادیه بانوان خانه کارگر خوزستان و مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز