خبرگزاری کار ایران

رئیس دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه خراسان شمالی خبرداد:

بیش از ۱۵۰ مراجعه به دفتر نمایندگی وزارت امورخارجه استان خراسان شمالی

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۶۴۲

با گذشت ۱۰۰ روز از استفرار این نمایندگی دراستان بیش از۱۵۰ مراجعه داشتیم که بیشترین آن‌ها از کشورهای سوئد، آلمان، افغانستان، ترکمنستان و کانادا بوده است.

رئیس دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه استان از ۱۵۰ مراجعه به دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه استان طی ۱۰۰ روز استقرار این دفتر دراین استان خبرداد.
به گزارش خبرگزاری ایلنا از برجنورد، مرتضی خسروی در نشست خبری با خبرنگاران استان که در محل دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه این استان برگزار شد اظهار کرد: با گذشت ۱۰۰ روز از استفرار این نمایندگی دراستان بیش از۱۵۰ مراجعه داشتیم که بیشترین آن‌ها از کشورهای سوئد، آلمان، افغانستان، ترکمنستان و کانادا بوده است.
وی به خلاصه‌ای فعالیت‌های این وزارت دراستان اشاره کرد و گفت: دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه خراسان شمالی ۱۸ دهمین نمایندگی در سراسر کشور و جزو مصوبه‌های سفر رهبری بود که در شهریورماه امسال به طور رسمی دراین استان افتتاح شده است.
وی افزود: دراین راستا اکنون پس از ۱۰۰ روز از استقرار این دفتر دراین استان فعالیت‌های خوبی تاکنون انجام شده و مورد استقبال مردم و مسئولان این استان قرار گرفته است و در زمینه فعالیت‌های چون کنسولگری، گردشگری، کشاورزی و…
رئیس دفتر نمایندگی وزارت امورخارجه استان، به ۳۰۰ کیلومتر مرز مشترک استان خراسان شمالی با کشور ترکمنستان اشاره کردو گفت: براین اساس به دنبال و پیگیری چند طرح کلان دراین مرز هستیم که مهم‌ترین آن‌ها شامل موافقت نامه نهایی انتقال ده‌ها همشهری زندانی درترکمنستان به استان، گشایش مرز پرسه سو به منظور مراودات با کشورهای آسیای میانه است.
وی تایید اسناد حقوقی و کنسولری دراستان را یکی از موضوعات قابل پیگیری این نمایندگی اعلام کرد و از اجرای پروژه بانکداری سبز به زودی دراستان خراسان شمالی که برای اولین بار در کشور همزمان با استان‌های زنجان و مرکزی اجرا می‌شود خبرداد و گفت: این طرح با هدف ارائه راهکارهای بهتر، عملکرد تولید کشاورزی و کارکرد کشاورزان و دامداران است
وی افزود: این طرح مقدمه‌ای است برای اجرای طرح‌های بهتر استان تا زمینه‌ای برای بین المللی شدن استان به دلیل قابلیت‌های کشاورزی و صنعتی خوبی که دراستان داریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز