خبرگزاری کار ایران

بازدید معاون استاندار خراسان رضوی از دفتر تعامل بین صنعت و دانشگاه در مشهد

asdasd
کد خبر : ۹۹۸۵۲۵

معاون استاندار خراسان رضوی از دفتر تعامل بین صنعت و دانشگاه در دانشگاه فردوسی مشهد بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، در این دیدار که به منظور رسیدن به اهداف مشترک انجمن فرانگران نوین و استانداری خراسان رضوی در مباحث اقتصادی برگزار شد، علی رسولیان ضمن بازدید از لوگو­وال و شو­روم انجمن، از وجود چنین بستر پر­توان اقتصادی در دانشگاه فردوسی مشهد ابراز خرسندی و بر افزایش روابط بین صنعت و دانشگاه تاکید کرد.

وی ضمن بازدید از واحد تحقیق و توسعه سازمان جهانی OSEC مستقر در مرکز توسعه فناوری های پیشرفته دانشگاه فردوسی مشهد و همچنین طرح سوغات ملی ایران، از این اثر هنری – فرهنگی ارزشمند تمجید کرد و گفت: این طرح و نماد­های آن به خوبی بیانگر فرهنگ اصیل و غنی ایرانی و گویای توانمندی ایران در زمینه­ی تولید و بهره­وری محصولات بومی است که باید به تمام ملل دنیا معرفی شود.

سید­احسان مصطفوی، مدیر­عامل انجمن فرانگران نوین، نیز در این دیدار اظهار داشت: این انجمن به مدت ده سال است که تاسیس و تشکیل شده و به عنوان یک پایگاه هم‌افزایی در حوزه‌­های کار­آفرینی، اقتصادی و دانشگاهی بوده که مهم‌ترین هدف آن انتقال علم دانشگاه فردوسی مشهد به صنعت و انتقال تجربه صنعت به دانشگاه فردوسی مشهد است.

مصطفوی ضمن برشمردن اهداف کوتاه­ مدت، میان­ مدت و بلند­مدت این انجمن گفت: تمام این اهداف مطابق با نیاز­های بین ­المللی و منطقه‌ای صنعتگران، دانشجویان، کارآفرینان و صاحبان کسب و کار  ترسیم شده است.

در این دیدار مذاکراتی نیز در خصوص تعاملات و همکاری فی ­ما­بین انجمن فرانگران نوین و نمایشگاه بین ­المللی مشهد صورت گرفت که در حال پیگیری است.

همچنین در پایان این دیدار مقرر شد تفاهم­نامه ­ای در حوزه‌های اقتصادی، فرهنگی و تبلیغاتی و به منظور تسهیل در انجام امور اعضای انجمن در استانداری خراسان رضوی منعقد شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز