خبرگزاری کار ایران

با حضور مسئولان شهری صورت گرفت؛

احداث دو مدرسه شش کلاسه در روستای جابوز خلیل آباد

asdasd
کد خبر : ۹۱۱۶۶۸

مدیر آموزش و پرورش خلیل آباد گفت: کلنگ احداث دو مدرسه شش کلاسه توسط خیرین آقایان رحمانی و محمد حسن محمودی در دو مقطع دبیرستان و ابتدایی در روستای جابوز شهرستان خلیل آباد به زمین زده شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خلیل آباد، محمود روشندل در آیین کلنگ زنی احداث مدرسه شش کلاسه روستای جابوز که با حضور امام جمعه ، فرماندار و بخشدار ششطراز و جمعی از مردم این روستا برگزار شد اظهار کرد: این دو آموزشگاه شش کلاسه ابتدایی و متوسطه دوم در زمینی به مساحت 3 هزار و 600 متر مربع که توسط خیرین واگذار شده است ، ساخته خواهد شد.

مدیر آموزش و پرورش خلیل آباد با بیان اینکه اعتبار تخصیصی این دو پروژه بالغ بر یک میلیارد و 800 میلیون تومان و کمک خیرین جهت این دو آموزشگاه به میزان 350 میلیون تومان است، افزود: با احداث این دو مدرسه روستای جابوز به لحاظ فضای آموزشی مشکلی نخواهد داشت.

همچنین در این مراسم فرماندار خلیل آباد با بیان اینکه امیدواریم خروجی احداث این دو آموزشگاه  پرورش نخبگانی باشد که بتوانند چرخ آینده کشور را بچرخانند، گفت: آموزش و پرورش شهرستان در برنامه ای که مدیر این مجموعه برای سال جاری به فرمانداری ارائه کرده است، در برنامه کاری‌شان جذب بیشتر خیرین مدرسه ساز را داشته اند.

قاسم پور با بیان اینکه  واگذاری زمین و کمک در ساخت مدرسه یک حرکت ارزشمند و  یک باقیات الصاحات است گفت:  در راستای طرح افق روشنی که آموزش و پرورش شهرستان برنامه ریزی کرده است که جز طرح های پیشرو در سطح استان است خیرین عزیز میتوانند کمک زیادی در این بخش به آموزش و پرورش شهرستان داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز