خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه صنعتی سجاد خبر داد:

برگزاری 473 کلاس مجازی در هفته اول آموزش مجازی دانشگاه صنعتی سجاد

asdasd
کد خبر : ۸۹۹۱۹۴

رئیس دانشگاه صنعتی سجاد مشهد گفت: این دانشگاه با تجهیزکردن زیر بنای لازم برای آموزش مجازی خود، حدود 500 درس در 5 دانشکده را در زمان شیوع بیماری کرونا فراهم کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، علی حائریان اردکانی در این خصوص گفت: دانشگاه صنعتی سجاد علیرغم نداشتن سابقه برگزاری کلاس های مجازی بلافاصله بعد از تعطیلی دانشگاه های کشور با همکاری بخش های مختلف دانشگاه به جهت جلوگیری از آسیب های ناشی از افت تحصیلی و سلامت دانشجویان آموزش مجازی خود را بعد از تعطیلات در تاریخ 16 فروردین 1399 جایگزین آموزش حضوری کرد.

رئیس دانشگاه صنعتی سجاد افزود: بررسی آمار اولین هفته آموزشی مجازی دانشگاه نشان از برگزاری 96 درصد کلاس ها از مجموع 493 کلاس مربوط به 3276 دانشجو در دروس نظری و حضور 73 درصد دانشجویان (13503 دانشجو-کلاس از مجموع 18603 مورد) در این مدت دارد که در تمامی کلاس ها با حضور یک پشتیبان از مشکلات احتمالی مانند افت کیفیت صدا یا تصویر یا موارد دیگر جلوگیری می شود و همچنین این کلاس ها توسط پشتیبان ضبط می‌شود و برای دانشجویانی که امکان حضور در کلاس را نداشته اند در پروفایل شخصی آنها بارگذاری می شود.

حائریان اردکانی در خصوص تعداد کل کلاس ها در هفته اول آموزشی گفت: دروس پایه و عمومی 59 کلاس، دروس دانشکده مکانیک،مواد و انرژی 56 کلاس، دروس دانشکده عمران،معماوری و شهرسازی 135 کلاس، دروس دانشکده صنایع و مدیریت 34 کلاس، دروس دانشکده برق و مهندس پزشکی 84 کلاس، دروس دانشکده کامپیوتر و فناوری اطلاعات 105 کلاس و درمجموع 473 کلاس بوده است.

وی بیان کرد: در این کلاس ها 545 مورد با عنوان سئوالات آموزشی و فنی دانشجویان توسط روابط عمومی دانشگاه ثبت و پاسخگویی شد و 22 پشتیبان در هفته اول کلاس های مجازی حضور داشته اند و امیدواریم بتوانیم با همت همکاران سخت کوش و متعهدمان این راه به خوبی ادامه داده و تاپایان این وضعیت ناخوشایند و ناخواسته کلاس های مجازی را با کیفیت بالا و بدون وقفه ادامه دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز