خبرگزاری کار ایران

در قالب کمک های مردمی صورت گرفت؛

اهدای ماسک و ملزومات بهداشتی به همت پویش هم نفس به بیمارستان شریعتی مشهد

asdasd
کد خبر : ۸۹۳۳۴۵

به همت پویش هم نفس و در قالب کمک های مردمی انواع ملزومات بهداشتی و ماسک به بیمارستان شریعتی مشهد که محل بستری مبتلایان قطعی کرونا در این شهر هست، اهدا شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، سعید اشکانی فر مدیر بیمارستان شریعتی مشهد در این خصوص گفت: امروز شاهد تجربیات تلخ و شیرینی در سطح جامعه هستیم، تلخ به دلیل وجود بیماری که بین مردم شایع شده و شاهد و درد و رنج افراد جامعه هستیم و شیرین به دلیل این همدلی که بین مردم ایجاد شده و همه در صحنه حاضر شده اند که انشاالله بتوانیم در کنار یکدیگر بر این مشکل غلبه کنیم.

وی افزود: از اوایل این مشکل که در کشور بوجود آمد، یکی از بنیادها و گروه هایی که کنار ما قرار گرفت، پویش هم نفس بود که با تمام توان وارد صحنه شدند و کمک های شایان توجهی به ما کردند.

مدیر بیمارستان شریعتی مشهد گفت: این پویش تا کنون پنج هزار دست لباس کاورال و حفاظتی را در اختیار بیمارستان گذاشته و ۱۵۰۰ عدد ماسک n95  و همچنین ۳۰۰ عدد شیلد صورت از سوی این پویش بزرگ به بیمارستان اهدا شده است.

اشکانی فر در پایان گفت: من از طرف خودم ، همکاران و بیماران از این دست اندرکاران این پویش تشکر می کنم و آرزو دارم که انشالله مستدام باشند و با لطف و عنایت خدا فرصت خدمت را  همیشه داشته باشند و این کار نیز تداوم داشته باشد.

گفتنی است در اواخر اسفندماه سال گذشته ، پویش هم نفس به همت و همکاری خبرگزاری ایلنا ، انجمن فرانگران نوین ، دانشگاه علوم پزشکی مشهد ، سازمان بهزیستی کشور ، خانه صنعت معدن و تجارت جوانان ایران، دانشگاه فردوسی مشهد، موسسه آموزش عالی ماهان ، بنیاد خیریه عدالتیان ، بنیاد کودک و جمعیت طلوع بی نشان ها با هدف خرید یک‌ میلیون ماسک و‌ ملزومات بهداشتی برای بیمارستان ها و‌ مراکز درمانی کشور راه اندازی شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز