خبرگزاری کار ایران

با انتشار پیامی صورت گرفت؛

درخواست فرماندار مشهد از مردم ایران؛ به مشهد سفر نکنید

asdasd
کد خبر : ۸۸۵۷۶۵

فرماندار مشهد گفت: لغو سخنرانی رهبری گویای عمق ماجرا در مشهد است،خواهش می‌کنم به مشهد سفر نکنید.

به گزارش ایلنا از مشهد، سیدمحمدرضا هاشمی، فرماندار شهرستان مشهد در پیامی به هموطنان عزیز خواستار این شد که سفر خود به شهر مشهد مقدس در آستانه سال نو را با نذر سلامتی خود و خانواده محترم به تعویق اندازند.

متن کامل پیام بدین شرح است:
هموطنان عزیز، عاشقان، شیفتگان و زوار محترم آقا علی ابن موسی الرضا (ع)

صحن و سرای ملکوتی آقا علی ابن موسی الرضا (علیه آلاف التحیه و الثنا) همیشه به روی عاشقان و زوّار آنحضرت باز و گشوده بوده و ملجا و پناهگاه مشتاقان و مرهم و میزبان دل‌های شما دلبستگان به خاندان عصمت و طهارت است.

همانطور که مستحضرید، متاسفانه امسال با شیوع ویروس منحوس کرونا و الزام به اتخاذ تمهیدات بهداشتی و پرهیز از حضور در اجتماعات و بویژه سفر بعنوان یک راهکار مهم برای غلبه بر آن از طرفی و تصمیم مبتنی بر خیر و صلاح ملت شریف ایران مبنی بر لغو سفر نوروزی رهبرعزیز و فرزانه انقلاب جهت ایراد فرمایشات همه ساله شان در سرای ملکوتی آقا علی ابن موسی الرضا (ع) که توسط دفتر معظم له اعلام گردید و متعاقبا لغو برنامه‌های ویژه تحویل سال نو توسط تولیت محترم آستان قدس رضوی از طرف دیگر، گویای عمق ماجرا و اهمیت موضوع سلامت مردم ایران اسلامی می‌باشد.

علیرغم آمادگی و اشتیاق ستاد اجرایی تسهیلات استان و شهرستان در استقبال از مسافران نوروزی و اتخاذ تدابیر لازم از ماه‌ها قبل، اینجانب به عنوان خادم و خدمتگزار شما هموطنان بزرگوار، از یکایک شما عزیزان عاجزانه خواهشمندم سفر خود به شهر مشهد مقدس در آستانه سال نو را با نذر سلامتی خود و خانواده محترمتان به تعویق انداخته و در فرصت‌های بعدی (پس از ریشه کن شدن ویروس کرونا) به پابوسی امام رئوف و مهربان تشریف فرما شوید.

بی تردید به مدد و دعای شما هموطنان عزیز، مردم شریف مشهد مقدس، تلاش شبانه روزی کادر پرتلاش وخدوم پزشکی، کلیه دلسوزان، مدیران، کارکنان استان و شهرستان بزودی این بیماری ریشه کن خواهد شد و ما نیز بعنوان خادمان شما با افتخار و با امکاناتی ویژه و با فراغ بالی گسترده تر، آماده پذیرایی و میزبانی از شما عاشقان آنحضرت خواهیم بود.

وعده دیدار ما ، بزودی در مراسم شکرگذاری ریشه کن شدن ویروس منحوس کرونا در حرم مطهر رضوی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز