خبرگزاری کار ایران

با ارائه الگوهای موفق در زمینه فعالیت‌های اجتماعی؛

گردهمایی فعالان اجتماعی خراسان رضوی در مشهد برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۵۰۸۷۱

گردهمایی فعالان اجتماعی خراسان رضوی و نخستین عهدواره پیشرفت منطقه ای استان در مشهدمقدس برگزار می شود.

سید رضا موسوی در گفتگو با خبرنگار ایلنا در مشهد گفت:این گردهمایی با ارائه الگوهای موفق عرصه های اجتماعی در زمینه‌های کسب و کار، نشاط و تفریح ، گردشگری، آموزش، مطالبه گری ، ورزش ، سلامت و محیط زیست در مشهد برگزار می شود.

دبیر نخستین عهدواره پیشرفت منطقه ای استان خراسان رضوی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری که جوانان مشکل نیستند بلکه راه حل مشکلات هستند افزود:در این گردهمایی دو هدف اصلی داریم ، اول آن که نقش آفرینی جوانان به عنوان الگوهای موفق در جامعه و بحث دوم این که در گام دوم قرار است یک بازنگری در عملکرد قبل به سمت الگوهای موفق جدید حرکت کنیم.

وی گفت:در گام دوم باید مشکل را حل کنیم، برای اینکه بتوانیم در این کار موفق باشیم به هسته های پیشرفت نیاز داریم.

موسوی تصریح کرد:این هسته ها به فرصت ها و ظرفیت ها فکر می کند ومهم تر اینکه در کنار توجه به ظرفیت های گوناگون مانند دولتی ، مردم محور نیز است و نقش مردم بسیار پررنگ و کاربردی است.

گفتنی است گردهمایی فعالان اجتماعی خراسان رضوی پنجشنبه 5 دیماه از ساعت 8 الی 15 در مشهدمقدس برگزار می‌شود و علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در برنامه می توانند به آدرس اینترنتی YK8.IR/NEHZAT مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز