خبرگزاری کار ایران

فرماندار تربت حیدریه:

بازاریان در همه بحران‌ها با دولت و نظام همکاری کرده اند

asdasd
کد خبر : ۸۴۵۱۴۳

فرماندار تربت حیدریه گفت: دولت باید کمترین نقش را در دخالت بازار داشته باشد و همواره از نقش خود کنترلی بازار و مکانیزم‌های نظارتی بر آن حمایت کرده‌ایم.

علی رستمی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در تربت حیدریه، با بیان اینکه همکاری بازاریان با دولت مانع از سوء استفاده‌ها می‌شود و کسبه به عنوان بازوی دولت نقش تعیین کننده ای در ترمیم مشکلات  اقتصادی دارند، افزود: با افزایش خودسرانه قیمت کالاها برخورد می‌شود.

وی بر نظارت و کنترل مستمر بازرسان و متولیان امر بر بازار تاکید کرد و گفـت: افزایش قیمت بنزین نباید منجر به افزایش خودسرانه قیمت کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم شود و در صورت مشاهده تخلف با متخلفان به شدت برخورد می‌شود.

رستمی افزود: دولت به عنوان تسهیل کننده امور، حامی بازار و مصرف کننده است و انتظار داریم بازاریان به سهم خود و با خود مراقبتی به آرامش بازار کمک کنند.

فرماندار تربت حیدریه با بیان اینکه بازاریان همواره در همه میادین و بحران‌ها با دولت همراهی کرده‌اند اظهار داشت: دولت باید کمترین نقش را در دخالت بازار داشته باشد و همواره از نقش خود کنترلی بازار و مکانیزم های نظارتی برآن حمایت کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه هم اکنون بازار تربت حیدریه از ثبات کامل برخوردار است و برای تامین کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم هیچگونه مشکلی وجود ندارد گفت: مشکلات اصلی بازاریان در حوزه‌های مختلف باید شناسایی و برای رفع آن نیز راهکار ارایه و نباید با اقدام‌های غیر کارشناسی فرصت سوء استفاده در بازار فراهم شود.

رستمی با بیان اینکه افزایش قیمت بنزین تصمیم سران سه قوه و بر حسب اضطرار در جهت حمایت از اقشار ضعیف و کم درآمد جامعه است افزود: دلیل اصلی افزایش قیمت بنزین باید صادقانه به مردم توضیح داده شود و باید تلاش کنیم ضمن عذرخواهی و پذیرش حق اعتراض و مطالبه به حق مردم، خدمات مطلوبتری به آنان ارایه دهیم.

رستمی اظهار داشت: با توجه به اعمال فشار و تحریم‌های همه جانبه دشمنان، باید بپذیریم که مردم با مشکلات اقتصادی بسیار مواجه هستند و در این شرایط باید علاوه بر حفظ اتحاد و همدلی، در برابر توطئه‌های سازمان یافته دشمنان مقاومت و ایستادگی کنیم تا منافع و دستاوردهای ارزشمند نظام اسلامی حفظ شود.

مقام عالی دولت در شهرستان با بیان اینکه بازرسان اصناف باید با نظارت و کنترل مستمر، علاوه بر تامین کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم با هرگونه افزایش خودسرانه قیمت کالاها به شدت برخورد کنند گفت: دستگاه‌های خدمات رسان نیز باید در شرایط فعلی با مردم مدارا کنند و با ارایه خدمات مطلوبتر، مشکلات آنان را در بخش‌های مختلف کاهش دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز