خبرگزاری کار ایران

با حضور فرمانده مرزبانی خراسان رضوی؛

فرمانده هنگ مرزی درگز معرفی شد

asdasd
کد خبر : ۷۹۹۷۵۱

مراسم تکریم و معارفه فرمانده هنگ مرزی درگز با حضور فرمانده مرزبانی خراسان رضوی و هیات همراه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از درگز، فرمانده مرزبانی خراسان رضوی در آیین تکریم و معارفه فرمانده هنگ مرزی درگز گفت: حساس ترین نقطه جغرافیایی در یک کشور را مرزها تشکیل می‌دهند و مرزبانان به عنوان حامیان و نگهبانان مرز نقش موثری در امنیت دارند.

سردار ماشاالله جان‌نثار با اشاره به اهمیت نقش مرزبانان در برقراری امنیت افزود: کار مرزبانی یک اقدام بسیار حساس و مهم است و مقابله با هرگونه تجاوز غیرقانونی به حریم مرزهای کشور این کار را حساس‌تر جلوه می‌دهد.

وی مطرح کرد: در برهه کنونی که دشمنان به فکر ضربه زدن به کشور از طریق مرزها هستند تلاش شبانه روزی مرزبانان و حمایت و همکاری همه جانبه سایر نیروهای مسلح و ارگان‌های مختلف سبب شده امنیت کامل در مرزهای این استان برقرار باشد.

فرماندهی مرزبانی خراسان رضوی 835 کیلومتر مرز مشترک با دو کشور ترکمنستان و افغانستان را با سه هنگ مرزی در تایباد، سرخس و درگز کنترل کرده و موفق به برقراری امنیت کامل در مرزهای این استان شده است.

در این مراسم سرهنگ فرج قنبری بعنوان فرمانده هنگ درگز معرفی و از زحمات سرهنگ حسین یعقوبی نیز قدردانی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز