خبرگزاری کار ایران

نیک محمدی خبر داد:

بیش از 220 کارآموز در مرکز فنی‌وحرفه‌ای تایباد مهارت کسب می‌کنند

کد خبر : ۷۸۴۸۵۷

رئیس مرکز آموزش فنی‌وحرفه‌ای شهید عباسیان تایباد گفت: با آغاز فصل تعطیلات تابستان 227 کارآموز در این مرکز ثبت‌نام کردند و 167 نفر دیگر برای آموزش مهارت‌های فنی‌وحرفه‌ای در نوبت پذیرش قرار گرفته‌اند.

اسماعیل نیک‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در تایباد اظهار کرد: رشته‌های فنی در این مرکز شامل کیف چرمی، جواهرساز مهره‌ای، حکاکی و نقش برجسته کاری روی سنگ، بنای سفت کار، پرورش قارچ، قالی بافی، مونتاژ کار تابلوی برق، تعمیر لوازم خانگی، شیرینی پز درجه 2، نصب پنل‌های خورشیدی سازنده زیورالات چرمی با حداکثر ظرفیت و توان مربیان در این مرکز برگزار می‌شود. 

وی با اعلام اینکه جواهرساز مهره‌ای و کیف دوز چرمی با دست، از جمله کلاس‌های آموزشی تفاهم نامه با آموزش و پرورش تایباد است، افزود: تاکنون 48 نفر در رشته کیف دوز چرمی و 28 نفر در رشته جواهرساز مهره‌ای طی دوره‌های جداگانه در 2 مرحله به منظور گذراندن دوره کارورزی در رشته‌های صنایع دستی و فرش در شاخه‌های فنی‌وحرفه‌ای و کار و دانش در این مرکز پذیرش شده‌اند. 

نیک ‌محمدی بیان کرد: همچنین ثبت نام در دوره تعمیر لوازم خانگی جهت دوره‌های ضمن خدمت فرهنگیان شهرستان در حال انجام است و نیز به در خواست ناحیه مقاومت سپاه تایباد و لشکر 5 نصر بر اساس تفاهمنامه صورت گرفته فی مابین در رشته پرورش قارچ و لوله کشی گاز هر کدام به ترتیب با ظرفیت 18 و 14 کارآموز ثبت نام شده است.

وی با اشاره به سایر کلاس‌های تابستانه این مرکز، تصریح کرد: این کلاس‌ها شامل دوره زیورآلات چرمی و شیرینی پز درجه 2 است که در محل کانون حافظ مسجد حضرت علی (ع) به ترتیب با ثبت نام 14 و 28 نفر در حال آموزش مهارت‌های فنی و حرفه ای می‌باشد. 

رییس مرکز آموزش فنی‌وحرفه‌ای شهید عباسیان تایباد گفت: در رشته‌های مونتاژکار تابلوی برق (24 نفر)، حکاکی و نقش برجسته کاری روی سنگ (14 نفر)، بنای سفت کار( 16نفر) و قالی بافی (23 نفر) به صورت آزاد ثبت نام کرده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز