خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد:

کشف 6 هزار عدد قرص کمیاب در مرز دوغارون

asdasd
کد خبر : ۷۸۰۰۶۱

مدیرکل گمرک دوغارون تایباد گفت: تعداد 6 هزار عدد قرص قاچاق و کمیاب در هنگام خروج از کشور توسط مامورین این گمرگ کشف و ضبط شد.

محمد گوه‌ گرد در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در تایباد، اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر خروج داروهای کمیاب از مرز دوغارون به سمت افغانستان نیروهای گمرک مستقر در این مرز هنگام کنترل خودروهای عبوری با استفاده از اسکن کامیونی این میزان داروی قاچاق را که داخل یک دستگاه اتوبوس جاساز شده بود کشف و ضبط کردند.

وی افزود: اقلام کشف شده از بازارهای استان‌های سراسر کشور تهیه شده و توسط این اتوبوس از مشهد به مقصد شهر هرات در کشور افغانستان در حرکت بود که به دتام ماموران گمرک دوغارون افتاد.

مدیرکل گمرک دوغارون تایباد این محموله اقلام دارویی کشف شده را به لحاظ ارزش ریالی یکی از بزرگترین پرونده‌های قضایی امسال معرفی کرد و گفت: داروهای کشف شده از نوع داروهایی است که برای بیماران پیوند اعضاء و جهت بهبود اندام‌های پیوند خورده مورد استفاده قرار می گیرد و ارزش آن توسط کارشناسان در حال بررسی است.

وی تصریح کرد: در این ارتباط یک متهم افغانستانی دستگیر، اتوبوس توقیف و پرونده قضایی تشکیل و متهم راهی مرجع قضائی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز