خبرگزاری کار ایران

کیانی خبر داد:

دستگیری سارق طلای کودکان در تربت جام

asdasd
کد خبر : ۷۶۷۹۸۶

فرمانده انتظامی شهرستان تربت جام از دستگیری زن جوانی خبر داد که سارق حرفه ای طلاهای دختر بچه ها بود.

به گزارش ایلنا ، سرهنگ هوشنگ کیانی در این خصوص گفت: درپی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110مبنی بر سرقت گوشواره‌های طلا از یک دختر بچه خردسال در محدوده خیابان قبا ، بررسی موضوع برای شناسایی و دستگیری  عامل سرقت به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری 12 تربت جام قرار گرفت.

وی افزود: تیم تجسس کلانتری 12 در این عملیات ضربتی با بررسی دقیق محل سرقت به سرنخ هایی دست یافت که منجر به چهره زنی وشناسایی متهم پرونده شد.

سرهنگ کیانی اظهار داشت: این زن 40 ساله  که سال گذشته نیز به اتهام سرقت طلای دختر بچه ها تحت پیگرد قانونی قرار داشته در اقدامی ضربتی دستگیر شد.

فرمانده انتظامی تربت جام گفت:  متهم در تحقیقات اولیه پرونده اعتراف کرد دختر بچه در حال بازی بوده که او را بهانه خرید بستنی به کوچه ای خلوت کشانده و گوشواره های طلای دختر 3 ساله را به سرقت برده است.

وی با اشاره به این نکته که متهم به مراجع قضایی معرفی و تحقیقات در این باره ادامه دارد گفت:  باید به خانواده های عزیز هشدار بدهیم از در اختیار گذاشتن تبلت، گوشی تلفن همراه و آراستن کودکان خود به وسایل تزئینی و زیور آلات در کوچه و خیابان و حتی در هنگام حضور در مراسم و میهمانی ها  خودداری کنند تا فرصت سوء استفاده برای سارقان خیابانی فراهم نشود.

فرمانده انتظامی تربت جام تاکید کرد: والدین باید در هنگام بازی کودکان نیز نظارت و کنترل بیشتری داشته باشند و به آنها بیاموزند که در مواجهه با افراد غریبه چگونه برخورد کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز