خبرگزاری کار ایران

شهردار مشهد در نامه‌ای به رئیس اتحادیه جهانی کشتی اعلام کرد؛

آمادگی مشهد برای میزبانی جام جهانی کشتی آزاد 2019

asdasd
کد خبر : ۷۱۶۶۹۹

چندی پیش اعلام شد ایران در جام آتی کشتی آزاد حضور ندارد و میزبانی از مشهد به شهری در روسیه منتقل شده و افتخار میزبانی از مشهد از سوی کمیسیون فنی اتحادیه گرفته شده است.

به گزارش ایلنا از مشهد، محمدرضا کلائی طی نامه‌ای خطاب به لالویچ رئیس اتحادیه جهانی کشتی با اشاره به آمادگی این کلانشهر در پذیرش مجدد میزبانی جام جهانی کشتی آزاد 2019، اظهار کرد: با توجه به قطعی شدن حضور و دعوت از تیم جمهوری اسلامی ایران در جام جهانی کشتی آزاد 2019، با افتخار آمادگی خود را برای میزبانی جام جهانی اعلام می کنیم تا بتوانیم همچنان به عنوان حامی در کنار کشتی ایران قرار داشته باشیم.

وی با اشاره به تفاهم‌نامه تیرماه ٩٧ بین شهرداری مشهد مقدس و ریاست وقت فدراسیون کشتی در خصوص میزبانی جام جهانی ٢٠١٩، بیان کرد: تاریخی که برای این مسابقات پیشنهاد شده بود اواخر اسفند ماه جاری بود.

شهردار مشهد افزود: پس از آن نماینده اتحادیه جهانی نیز از امکانات مشهد بازدید کرد و آن طور که از شواهد و قرائن بر می‌آمد، گزارش وی نیز از امکانات و لوجستیک مشهد مثبت بود.

کلائی ادامه داد: متاسفانه چندی پیش اعلام شد به دلیل اینکه ایران در جام آتی حضور ندارد، میزبانی از مشهد به شهری در روسیه منتقل شده و در کمیسیون فنی اتحادیه افتخار میزبانی از مشهد گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: این مساله باعث ناخرسندی مردم مشهد شد و با توجه به تدارکات انجام شده، مدیریت شهری را نیز متضرر کرد.

شهردار مشهد به انتشار خبر دعوت از ایران در جام جهانی 2019 اشاره کرد و گفت: از این رو این کلانشهر مجددا آمادگی خود را برای میزبانی جام جهانی کشتی آزاد 2019 اعلام می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز