خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان بسیج هنرمندان خراسان رضوی:

هنر باید وسیله‌ای برای معرفی ارزش‌های انقلاب اسلامی باشد

asdasd
کد خبر : ۵۳۱۳۲۹

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان خراسان رضوی گفت: امروزه هنر باید وسیله ای برای معرفی انقلاب اسلامی به جهانیان باشد.

به گزارش ایلنا از سبزوار، سرهنگ سید جواد کمالی در جمع شورای کانون بسیج هنرمندان سبزوار با بیان اینکه یکی از وظایف اصلی سازمان بسیج هنرمندان خلق آثار هنری در راستای معرفی انقلاب اسلامی به جهانیان است، اظهار داشت: با اعتماد به هنرمندان بسیجی و میدان دادن به انان، می توان کارهای فرهنگی با ارزش و متناسب با فضای کنونی جامعه انجام داد.

وی با اشاره به برگزاری طرح "مساجد الگویی" در سطح کشور، ادامه داد: این طرح برای نخستین بار در کشور، امسال مطرح شده است و برگزاری 39 برنامه تخصصی هنری در رابطه با این طرح پیش بینی شده است.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان خراسان رضوی جذب جوانان به مسجد را یکی از مهم ترین دغدغه بسیج دانست و افزود: جوانان اینده سازان این مرز و بوم هستند، بنابراین برای توسعه اگاهی دینی انقلابی انان از هیچ تلاشی دریغ نباید کرد.

کمالی یکی از موثر ترین راههای جذب جوانان به مساجد را هنر دانست و تصریح کرد: برگزاری برنامه های هنری در مساجد باعث ارتقا سطح فرهنگی مساجد و همچنین باعث جذب بیشتر جوانان به مسجد می شود.

در ادامه این نشست، رئیس کانون بسیج هنرمندان شهرستان سبزوار ضمن ابراز خرسندی از استقبال هنرمندان از بسیج هنرمندان، گفت: از ابتدای فعالیت کانون حدودا 800 نفر از هنرمندان شهرستان به عضویت این کانون در امده اند.

ابراهیم زرقانی با بیان اینکه اکنون میدان نبرد تغییر کرده است و در حال حاضر سخن از جنگ نرم و مقابله فرهنگی است، تصریح کرد: شاید بتوان این عرصه را سخت‌ترین مأموریت بسیج تا امروز دانست، چرا که میدان فرهنگ بسیار گسترده تر و پرخطر تر است سایر میدان هاست.

وی در پایان ظرفیت سبزوار برای تولید اثار هنری فرهنگی را ظرفیتی عظیم عنوان کرد و گفت: با حداقل حمایت ها از هنرمندان بسیجی این شهرستان می توان بیشترین بازخورد موثر از برنامه های فرهنگی انان را داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز