خبرگزاری کار ایران

فرماندار کاشمر تاکید کرد:

رفع مشکلات آب آشامیدنی کاشمر بویژه بخش کوهسرخ

asdasd
کد خبر : ۴۲۶۲۴۴

درنشست مدیرعامل آب فاضلاب روستایی خراسان رضوی با فرماندار شهرستان کاشمر، فرماندار بر لزوم تسریع در روند اجرا و تامین اعتبارات لازم برای رفع مشکلات آب آشامیدنی شهرستان بویژه بخش کوهسرخ تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، فرهادی فرماندار کاشمر تصریح کرد : در بخش کوهسرخ که 300 شهید تقدیم نظام و انقلاب کرده نباید به گونه‌ای باشد که از آب آشامیدنی سالم برخوردار نباشند و به این جهت رنج های جسمی ناخواسته به مردم وارد شود.

وی با اشاره به تخصیص اعتبارات ویژه از صندوق توسعه ملی به پروژه های اب فاضلاب روستایی در دولت تدبیر وامید ابراز امیدواری کرد تا با بکارگیری همه امکانات وتجهیزات شاهد بهره برداری از پروژه مجتمع اوندر وبهره مندی 2500 نفر از اهالی روستاهای کوهسرخ از اب اشامیدنی سالم در دهه مبارک فجر باشیم

فرهادی بیان داشت: طرح های آبخوانداری خوبی با اتکا به ظرفیت‌های علمی با حمایت و مشارکت جهاد کشاورزی ، منابع طبیعی و شرکت‌های آبفا در خصوص پروژه های زیربنایی در حوزه تامین آب و ذخیره‌سازی منابع آبی در شهرستان اجرا شده است.

فرماندار همچنین با تقدیر از اقدامات انجام شده در زمینه تامین اب شرب بویژه در بخش روستایی در شهرستان داشتن روحیه جهادی مجموعه مدیریت و کارکنان آبفای روستایی را یکی از عوامل اجرای سریع پروژه ها بر اساس نیازها واولویتهای منطقه دانست .

فرهادی همچنین برلزوم ارائه اقداما ت انجام شده در جراید استانی ومحلی در جهت ایجاد روحیه امیدواری در مردم تاکید کرد.

در ادامه مدیرعامل اب فاضلاب روستایی استان خراسان رضوی ضمن تقدیر از پیگیریهای مدیریت اجرایی شهرستان گفت : پیگیری و حمایت فرماندار باعث دلگرمی مدیران شهرستان است تا با پشتکار بیشتر ارائه خدمت کنند.

دانشگر درادامه تاکید نمود : در شهرستان کاشمر 52روستا تحت پوشش آبفای روستایی است که 97 درصد جمعیت روستایی شهرستان را تحت پوشش خدمات رسانی ابفای روستایی قراردارد.

مدیرعامل آبفای روستایی خراسان رضوی گفت : اختصاص اعتبارات از صندوق توسعه برای اولین بار است که به پروژه های ابفای روستایی اختصاص داده شده که تاکنون شاهد تخصیص صددرصدی این اعتبارات هستیم.

وی گفت : اولویت ما در هزینه اعتبارات صندوق توسعه ملی پروژه هایی در زمینه مقابله با خشکسالی ، فرسودگی شبکه های روستایی و نگه داری دراستان است.

دانشگر تصریح کرد : پروژه آبرسانی مجتمع اوندر تاکنون با اعتبار 33میلیارد ریال و پیشرفت فیزیکی 90درصد اجرا گردید ه که امیدواریم قبل از دهه مبارک فجر شاهد بهرهبرداری از این پروژه باشیم .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز