خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد:

ضرورت اتخاذ تمهیدات خاص برای میزبانی رقابت‌های مقدماتی جام جهانی در ورزشگاه امام رضا

asdasd
کد خبر : ۳۷۷۰۷۴

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: برای برگزاری مسابقات مقدماتی جام جهانی فوتبال در ورزشگاه تازه ساز امام رضا(ع) در این شهر باید تمیهدات خاصی اتخاذ شود.

به گزارش ایلنا، سیدمهدی امامی میبدی روز گذشته در جمع خبرنگاران با اظهار بی اطلاعی از این برنامه، افزود: اگر قرار باشد بازی در چنین سطحی برگزار شود باید علاوه بر تنظیم چراغ‌های راهنمایی اطراف ورزشگاه، روگذرهایی مناسب برای عابران پیاده احداث و مسیرهای عابران به وسیله نرده جداسازی شود.

وی در ادامه همچنین گفت: بر اساس آمار پزشکی قانونی 262 نفر پارسال بر اثر تصادفات درون شهری در مشهد فوت کردند که 50 درصد آنان عابر پیاده و 30 درصد موتورسوار بوده اند.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد افزود: 49 درصد افراد جانباخته بیسواد، 23 درصد دارای تحصیلات ابتدایی و 10 درصد دارای تحصیلات راهنمایی بوده‌اند و این نشان می‌دهد که سطح تحصیلات با فرهنگ شهروندی رابطه مستقیمی دارد.

وی ادامه داد: پارسال شمار مجروحان تصادفات درون شهری مشهد نیز به 28 هزار نفر رسید.

امامی میبدی خیابان‌های پرخطر مشهد را که تصادف بیشتری را شاهد بوده اند شامل بلوار توس، ابتدای جاده قوچان، بلوار فردوسی، بزرگراه آزادی، طبرسی تا پنج تن و خیابان التیمور برشمرد.

وی نقاط حادثه‌ خیز رانندگی را در مشهد 949 مورد اعلام و بیان کرد: از سال 1393 تاکنون 20 پل عابر پیاده در این شهر مشهد ساخته شده اما در شرایط فعلی باید 80 پل عابر پیاده دیگر نیز ساخته شود.

روزانه یک میلیون دستگاه خودرو در کلانشهر سه میلیون و 500 هزار نفری مشهد رفت و آمد می کنند.

چندی پیش از سوی فدارسیون بین المللی فوتبال 'فیفا' اعلام شد ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد میزبان بازی‌های چهار دیدار تیم ملی عراق در قالب رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2018 خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز