خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا تشریح شد:

برنامه‌های حوزه جوانان به مناسبت هفته جوان در مشهد

asdasd
کد خبر : ۳۷۲۳۹۸

مدیر کل ورزش و جوانان مشهد از اجرای برنامه های متنوع به مناسبت هفته جوان در این کلانشهر خبر داد.

مجید پوررضایی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در مشهد گفت: رویکرد اصلی اداره کل ورزش و جوانان حمایت و برگزاری برنامه های مختلف در حوزه جوانان است.

وی برگزاری نمایشگاه هفته جوان در 32 غرفه با حضور 20 تشکل و سازمان مردم نهاد در مجموعه پارک ملت با ارائه دستاوردها و فعالیت‌های آنها را از جمله برنامه هایی اعلام کرد که از دیروز آغاز شده و تا پایان هفته جاری ادامه دارد. 
 
رئیس اداره ورزش و جوانان مشهد ادامه داد: علاوه بر تشکل‌های مردمی و سمن‌ها، رشته های ورزشی که ورزشکاران آنها موفق به کسب سهمیه المپیک شده اند با دایر کردن غرفه از علاقه مندان برای حضور در این رشته ها ثبت نام به عمل می آورند. 

وی همچنین به برنامه همایش پیاده روی ویژه روز جوان در آرامگاه فردوسی اشاره و بیان کرد: این همایش پیاده روی با حضور جوانان مشهدی ساعت هفت صبح جمعه 31 اردیبهشت جاری از خیابان شاهنامه 44 آغاز می شود.

پوررضایی گفت: برگزاری همایش دوچرخه سواری با مشارکت جمعیت هلال احمر خراسان رضوی و همایش ورزش صبحگاهی ویژه بانوان در بوستان وکیل آباد مشهد از دیگر برنامه های اداره ورزش و جوانان به مناسب هفته جوان است. 

وی افزود: همچنین مراسم ازدواج جوانان با حضور سه هزار زوج در روزهای 29 و 30 اردیبهشت ماه در سالن شهید بهشتی مشهد برگزار می شود. 

هفته جوان از دوشنبه 27 اردیبهشت جاری آغاز شده و تا دوم خرداد ماه ادامه دارد.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز