خبرگزاری کار ایران

با اعلام آمادگی برای پذیرش مدیرعاملی؛

شوشتری: شرکت‌هایی مثل پدیده می‌توانند به اقتصاد مقاومتی کمک کنند

سید محسن شوشتری اعلام کرد: برای پذیرش مدیرعاملی شرکت پدیده، در صورت حمایت و تایید مسئولان استانی و هیات مدیره آمادگی انجام وظیفه محوله را دارم./ پروژه‌هایی که با سرمایه مردم شکل می‌گیرد به مانند پدیده می‌توانند به تحقق اقتصاد مقاومتی کمک کند.

سید محسن شوشتری با تایید اینکه وی یکی از گزینه‌های اصلی هیات مدیره مجموعه پدیده برای مدیر عاملی این شرکت است در گفت‌وگو با ایلنا افزود: در هفته گذشته یکی از اعضای هیات مدیره مجموعه پدیده در تماسی، این موضوع را به بنده اعلام کردند و از وی خواستم تا از دیگر گزینه‌ها برای این موضوع مهم استفاده شود.

شوشتری ادامه داد: واقعیت این است که قطعا پس از 35 سال خدمت، هر مدیری دوست دارد مسئولیت‌هایش را کم کرده و زندگی بدون استرسی را داشته باشد اما اگر مسئولان استان و هیات مدیره شرکت پدیده تشخیص دهند که اینجانب انجام وظیفه کنم،  مثل همیشه به مانند سربازی در خدمتگزاری به وطنم حاضر هستم. ولی هنوز ابلاغی برای بنده صادر نشده است.

گزینه اصلی مدیرعاملی مجموعه پدیده در ادامه عنوان کرد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و توجه و تاکید ایشان در نامگذاری سال جدید به نام "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" قطعا مسوولیت همه مردم به ویژه مسئولان سنگین‌تر خواهد بود و توجه به اشتغال، آبادانی، تلاش برای مردم و توجه به معیشت آنان جلوه‌ای دیگر خواهد یافت.

شوشتری افزود: پروژه‌هایی که با سرمایه مردم شکل می‌گیرد به مانند پدیده می‌توانند به تحقق اقتصاد مقاومتی کمک کند.

شوشتری در توضیح وضعیت سرمایه‌گذاری سهامداران در پدیده گقت: باید بستر مناسب سرمایه‌گذاری و سودآوری برای سهامداران فراهم شود.

وی افزود: پروژه پدیده پانزده ماه توقف داشته است و نیمه تمام است. سهامداران باید به حقوق خود برسند و این پروژه با حمایت مسئولان و هیات مدیره  می تواند به اتمام برسد.

وی در پایان با پوزش از خبرنگارانی که از زمان انتشار شایعه مدیرعاملی وی قصد گفت‌وگو داشته اما موفق نشده‌اند، عنوان کرد: امسال پس از سال‌ها نخستین سالی بود که فارغ از مسوولیت‌های گوناگون ایام نوروز را به خانواده و بازدید از دیدنی‌های ایران عزیز اختصاص داده بودم و برهمین اساس در این ایام مگر در موارد استثنایی وخاص پاسخگوی کسی نبودم و به همین دلیل از یکایک اهل خبر که همراهی آنان برای بازسازی پدیده لازم است،به دلیل پاسخگو نبودن پوزش می طلبم و امیدوارم در صورت قبول مسوولیت پدیده همچون گذشته مرا یاری دهند.

کد خبر : ۳۵۷۹۲۷