خبرگزاری کار ایران

در آستانه سال نو صورت گرفت؛

برپایی150 سفره هفت سین در اماکن فرهنگی– تاریخی خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۳۵۶۲۹۱

مدیر امور شهرستان‌های اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی از برپایی 150 سفره هفت سین به منظور گرامیداشت فرا رسیدن سال جدید و نوروز باستانی در مجموعه های فرهنگی – تاریخی، ادارات میراث فرهنگی شهرستان های مختلف استان خبر داد.

به گزارش ایلنا ، حسین متشکری با اعلام این خبر گفت: این تعداد سفره هفت سین با هدف گرامیداشت نوروز و ایجاد فضای دلنشین و با نشاط برای بازدیدکنندگان از اماکن فرهنگی و تاریخی و نیز مراجعه کنندگان به ادارات میراث فرهنگی شهرستان های گوناگون و ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان ها برپا شده است.
 
وی اظهارداشت: این آمادگی را داریم که تعداد سفره های هفت سین در اماکن فرهنگی – تاریخی استان و ادارات میراث فرهنگی را تا 200 سفره افزایش دهیم.
 
وی به سایر فعالیت‌های مدیریت امور شهرستان‌های این اداره کل اشاره کرد و افزود: برپایی 82 نمایشگاه، برگزاری 48 جشنواره، ایجاد و برپایی 405 غرفه صنایع دستی و احداث 84 پایگاه موقت اطلاع رسانی از مهمترین اقدامات این اداره کل در شهرستان های مختلف با هدف ارائه خدمات شایسته به گردشگران و مسافران است.
 
متشکری اضافه کرد: ضمن اینکه امسال در نوروز 95 حدود 120 هزار اقلام فرهنگی تولید و در بین گردشگران و مسافران نوروزی در شهرستان های مختلف توزیع خواهد شد.
 
متشکری در ادامه گفت: امسال برای اولین بار و با همکاری روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی خراسان رضوی و به منظور هماهنگی و انسجام هرچه بیشتر اطلاع رسانی به صورت یکسان و یک شکل در تمامی شهرستان های استان خراسان رضوی انجام شده است.
 
وی خاطر نشان کرد: با تاکیدات مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی تمامی شهرستان های استان برای میزبانی شایسته از زائران و گردشگران در آمادگی کامل به سر می‌برند.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز