خبرگزاری کار ایران

بیانیه فرماندار گناباد در زمینه حضور پرشور مردم شهرستان در انتخابات

asdasd
کد خبر : ۳۵۱۱۶۹

فرماندار گناباد در خصوص استقبال پرشور و شرکت 72 هزار نفری مردم شهرستان گناباد و بجستان در انتخابات مجلس دهم بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش ایلنا، در پیام محمدعلی نبی پور فرماندارگناباد و رئیس حوزه انتخابیه گناباد و بجستان آمده است:

إِنَّ اللّهَ لاَ یُغَیِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّى یُغَیِّرُواْ مَا بِأَنْفُسِهِمْ

خداوند منان را سپاس بی قیاس می‌گوییم و در بارگاه کبریایی‌اش پیشانی بندگی به خاک می‌ساییم که مردم این مرز و بوم را مشمول الطاف بیکران خود قرار داده و پیروزی‌های درخشانی را یکی پس از دیگری نصیب آنان می‌گرداند.

ملت سرافراز ایران اسلامی روز گذشته قدرتمندانه و با افتخار گام بلند دیگری به سوی مردم‌سالاری دینی و حاکمیت بر سرنوشت سیاسی و اجتماعی خود برداشت و با حضور پرشور و غرورآفرین در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری حماسه‌ای دیگر آفرید.

مردم شریف شهرستان گناباد

حضور یکپارچه شما عزیزان از همه اقشار وگروهها در انتخابات روز گذشته بیانگر شعور سیاسی و تعهد انقلابی شما و موجب سربلندی و عزت مسئولین ودست اندرکاران شهرستان است. بدون شک با این انگیزه و شور و شعور مشکلات پیش رو یکی پس از دیگری حل و قله‌ رفیع افتخار فتح خواهد شد . من بعنوان خدمتگزار شما بر خود لازم می‌دانم از این حسن مسئولیت و تعهد خیره‌کننده شماکه باحضور نود درصدی خود درپای صندوق های رای بذر امید را کاشتید،تشکر نمایم.وضمن تبریک به نماینده محترم منتخب از همه نامزدها و هواداران محترم آنان که صبورانه و با نجابت هر چه تمامتر به قوانین گردن نهادند و به مسئولین کمک کردند تا انتخاباتی سالم و بدون خدشه و خلل برگزار گردد سپاسگزارم.

از همه برادران و خواهران عضو هیات‌های اجرایی، نظارت ،بازرسی و دستگاه‌های مختلف اجرایی شهرستان و خبرگزاری ها و اصحاب رسانه و مطبوعات و نیروی های پرتلاش امنیتی، انتظامی و نظامی که در این مدت چند ماه گذشته خصوصا هفته‌های اخیر خستگی‌ها را به جان خریدند و با تلاش و پشتکار زایدالوصفی به انجام این فرآیند عظیم ملی همت گماردند و از آراء مردم همچون امانتی مقدس پاسداری کردند صمیمانه تقدیر و تشکر می نمایم.

در پایان بار دیگر با خشوع و ابتهال، نعمت های بزرگ الهی را سپاس گفته و با تکریم یاد امام بزرگوار و شهیدان و ایثارگران عالی مقام، آینده ئی هر چه بهتر را برای مردم این مرزوبوم آرزو و مسألت میکنم.

محمدعلی نبی پور

فرماندارگناباد ورئیس حوزه انتخابیه

گنابادوبجستان

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز