خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان راه و شهرسازی خراسان رضوی در قوچان قول داد:

قوچان در سال آینده به شهرستان‌های برخوردار راه روستایی می‌پیوندد

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۴۶۶

رئیس سازمان راه و شهرسازی استان خراسان رضوی در بازدید از پروژه های قوچان همراه با نماینده مردم قوچان گفت: قوچان در سال آینده با آسفالت ۱۸کیلومتر راه روستایی دیگر به جمع شهرستان های برخوردار برای روستاهای بالای ۵۰خانوار می پیوندد.

رئیس سازمان راه و شهرسازی استان خراسان رضوی در بازدید از پروژه‌های قوچان همراه با نماینده مردم قوچان گفت: قوچان در سال آینده با آسفالت ۱۸کیلومتر راه روستایی دیگر به جمع شهرستان‌های برخوردار برای روستاهای بالای ۵۰خانوار می‌پیوندد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در شهرستان قوچان، اخوان عبداللهیان در سفری همراه با کلیه معاونین خود به شهرستان قوچان با همراهی نماینده مردم قوچان و فاروج در شهرستان قوچان آقای شوشتری و بازدید از پروژه‌های مسکن مهر و راهسازی و شهری قوچان، افزود: با همت آقای شوشتری نماینده مردم قوچان در مجلس شورای اسلامی کارهای بسیار خوبی در حوزه عمران شهری و راهسازی در این شهرستان شروع شده که امیدواریم با پیگیری ویژه ایشان برای تامین اعتبار در سال آینده شاهد افتتاح آن‌ها باشیم.

وی گفت: سیاست راه و شهرسازی این است که تمامی راههای روستایی بالای ۵۰ خانوار در کشور را آسفالت کند.

رئیس سازمان راه و شهرسازی خراسان رضوی اظهار داشت: در حوزه مسکن مهر نیز یکی از با کیفیت‌ترین پروژه‌های مسکن مهر کشور در این شهرستان در حال ساخت است.

اخوان عبداللهیان در خصوص تاخیر در پروژه مسکن مهر قوچان گفت: یکی از دلایل این امر دیر شروع شدن مسکن مهر قوچان و نیز وقوع سیلاب بوده که با تلاش مدیران محلی این مشکلات رفع شده که از مجموع ۳۶۰۰ واحد مسکن مهر قوچان ۶۰۰ واحد آن در سایت مسکن مهر تا پایان شهریور ۹۳ به متقاضیان تحویل می‌شود و ۲۰۰۰واحد نیز بصورت خود مالکی در حال ساخت و پیشرفت است و الباقی هزار واحد که زیر ۲۵درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند نیز به افراد برای ساخت واگذار می‌شود.

در این سفر جلسه‌ای نیز با حضور رئیس سازمان راه و شهر سازی و معاونین وی و با حضور فرماندار و نماینده مردم قوچان در مجلس شورای اسلامی و حضور مسئوولین مرتبط در فرمانداری برگزار و پس از بررسی مشکلات در حوزه‌های راه و شهرسازی و مسکن مهر تصمیمات لازم برای رفع آن‌ها گرفته شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز