خبرگزاری کار ایران

پیشرفت فیزیکی ۴۲ درصدی مسیر پیرامونی بوستان کرامت

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۸۲۸۶

مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری مشهد از پیشرفت فیزیکی ۴۲ درصدی تکمیل مسیر پیرامونی بوستان ۷۳ هکتاری کرامت خبرداد.

به گزارش ایلنا از مشهد، حسین مختاری در این خصوص اظهار کرد: گام نخست برای عملیاتی کردن این پروژه، اجرای مسیر پیرامونی شامل ابنیه و فضای سبز بوده است، به نحوی که در آن مسیر پیاده‌روی، دوچرخه‌ سواری، فضای سبز، سیستم آبیاری، مخزن بتنی هزار متر مکعبی و معابر آسفالته اجرا خواهد شد.

وی جدول گذاری، اجرای تایل چینی، اجرای مخزن و اتاق تاسیسات، اجرای شبکه ی آبیاری، خرید و اجرای مبلمان پارکی، اجرای تاسیسات الکترونیکی و نصب روشنایی و اجرای فضای سبز را از برنامه‌های این سازمان دانست و افزود: مساحت مسیر پیرامونی این بوستان ۱۳ هکتار و طول مسیر سه هزار و ۱۱۶ متر است.

مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری مشهد به اجرای پیاده رو و کفپوش تایل بتنی به طول یک هزار و ۲۱۳ متر و در عرض چهار متر و اجرای جدول فضای سبز داخلی رینگ به طول سه هزار و ۱۱۶ متر در عرض سه متر اشاره کرد و گفت: اجرای مخزن هزارمترمکعبی ذخیره آب با مساحت کف ۴۰۰ مترمربع و اتاق تاسیسات مخزن هزار مترمکعبی به مساحت کف ۱۴۴ مترمربع نیز در دستور کار این سازمان قرار دارد.

عملیات اجرایی این بوستان در انتهای خیابان حر ۱۳ واقع در منطقه ۶ شهرداری به عنوان یکی از پروژه‌های محرک توسعه مناطق شرق مشهد آغاز شده که در آن هشت باغ با نام‌های شهر، کتاب، بازی، رویش، ایرانی، سلامت، بانوان و ورزش طراحی شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز