خبرگزاری کار ایران

اسکان بیش از ٣ میلیون نفر در مراکز اسکان اضطراری و سالن‌های ورزشی مشهد

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۷۲۹۱

مدیرکل امور رفاهی زائران استانداری خراسان رضوی گفت: آمار اسکان تاکنون ۳ میلیون و ۴۶۳ هزار و ۸۰ نفرشب بوده که ۸۷ درصد مراکز اسکان اضطراری و ۱۵درصد سالن‌های ورزشی تکمیل شده است.

به گزارش ایلنا از مشهد، محمدعلی توسلی در نشست خبری قرارگاه عملیاتی زائران دهه آخر صفر استانداری خراسان رضوی که در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی برگزار شد، افزود: تا امروز در خدمت‌رسانی به زائران موفق بودیم و امیدواریم در روزهای باقیمانده نیز خدمات‌رسانی خوبی داشته باشیم. قطعاً نقص‌هایی در ارائه خدمات ما وجود دارد که باید با جدیت در پی رفع آنها باشیم.

وی بیان کرد: از ۲ روز گذشته که زائران پیاده در مسیر بودند ۵۰ دستگاه اتوبوس شهری در مسیر جاده قدیم در حال سرویس‌دهی به آنان هستند. تاکنون ۳۵ هزار پتو و ۱۳ هزار موکت بین مواکب توزیع شده است.

توسلی با بیان اینکه در جاده ملک‌آباد با پیگیری‌هایی که انجام شد تمام ‌موکب‌ها نیاز خود به سیلندر گاز را ثبت کردند، عنوان کرد: ۶۰۰۰ سیلندر گاز در مواکب جاده‌های منتهی به مشهد توزیع شده است. چهار خاور برای تامین سیلندر گاز نیز فعال هستند. از شب گذشته ۳ ایستگاه به صورت شبانه‌روزی فعال شده تا در زمینه تامین سیلندر گاز خدمت‌رسانی کنند.

مدیرکل امور رفاهی زائران استانداری خراسان رضوی خاطرنشان کرد: از اربعین تاکنون ۶۵ میلیون لیتر بنزین در محورهای خراسان رضوی مصرف شده است.

وی با اشاره به اینکه شب گذشته در ملک‌آباد که ظرفیت ۴۸ هزار نفری برای اسکان زائران پیاده داشت، تکمیل شد، تصریح کرد: در ملک‌آباد جمعیت بیشتری نیز استقرار داشتند. از محور قوچان ۳۰ هزار زائر پیاده آمدند و ۵۰۰۰ نفر در مسیر هستند. از محور کلات نیز ۲۰۰۰ نفر در مسیر قرار دارند. ۴۰ هزار نفر نیز از فریمان به سمت مشهد آمده‌اند.

توسلی گفت: آمار ورودی  به مشهد در ۲۲ شهریور ۲۴۰ هزار و ۷۸۷ نفر بوده که ۱۱ هزار و ۷۰۸ نفر از راه هوایی، ۲۰ هزار و ۷۲۴ نفر ریلی، ۳۷ هزار و ۳۹۵ نفر جاده‌ای و ۱۷۰ هزار و ۹۶۰ نفر به صورت شخصی وارد مشهد شدند. آمار اسکان نیز تاکنون ۳ میلیون و ۴۶۳ هزار و ۸۰ نفرشب بوده که ۸۷ درصد مراکز اسکان اضطراری و ۱۵ درصد سالن‌های ورزشی تکمیل شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز