خبرگزاری کار ایران

سی‌وسومین جایگاه سی ان جی منطقه تربت حیدریه افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۴۸۳۹

سی‌وسومین جایگاه سی‌ان‌جی‌منطقه تربت‌حیدریه با حضور معاون استاندار، نماینده مردم شهرستان‌های کاشمر، کوهسرخ و خلیل آباد و دیگر مقامات محلی در مرکز شهرستان کوهسرخ افتتاح و رسما به‌ بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایلنا از مشهد، جواد بلندی مدیر‌ منطقه در مراسم افتتاح جایگاه سی ان جی شهرداری‌ریوش گفت: ابنیه این جایگاه در زمینی به‌ مساحت حدود یک هزار متر مربع با سرمایه گذاری بالغ بر ۱۰۳ میلیارد ریال توسط شهرداری و تخصیص تجهیزات با هزینه ای بالغ بر۸۰میلیارد ریال از سوی وزارت نفت با هدف افزایش سبد سوخت در این شهرستان سخت‌گذر با ظرفیت های بسیار در بخش های مختلف فرهنگی، تاریخی و گردشگری، در راستای بهینه‌سازی مصرف‌سوخت ، حفظ محیط‌زیست و رفاه حال هموطنان گرامی به بهره برداری رسید.  

بلندی‌ اظهار داشت: این‌جایگاه، سی‌وسومین جایگاه تک منظوره سی ان جی درحوزه عملیاتی منطقه تربت حیدریه است که با کمپرسوری به ظرفیت یک‌هزار و ۲۰۰ متر مکعب برساعت از طریق سه دیسپنسر وشش نازل فعال در سه سکو، سوخت پاک و ارزان سی ان جی را به مراجعین عرضه می‌کند.

مدیرمنطقه‌ تربت‌حیدریه‌ اذعان کرد: با افزایش‌ جایگاه‌های‌ سی‌ان‌جی‌ در سطح‌ منطقه، انتظار می‌رود، متوسط‌ مصرف‌ این‌ سوخت‌ پاک‌ و ارزان،‌ روزانه‌‌‌ به ۳۰۰هزار مترمکعب‌‌ برسد و‌ معادل‌ آن‌ شاهد صرفه‌جویی‌ در مصرف‌ بنزین‌ باشیم.  

وی بیان کرد: توسعه و احداث جایگاه های سی ان جی از جمله اقدامات شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران در راستای توسعه سبد سوخت بخش حمل و نقل، بهینه سازی مصرف سوخت و حفظ محیط زیست است.این جایگاه به‌عنوان بیست و سومین جایگاه، از سی و سه جایگاه سی ان جی حوزه عملیاتی منطقه است که با تامین تجهیزات از سوی وزارت نفت به شهرداری در شهر ریوش افتتاح و به بهره برداری رسید.  

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز