خبرگزاری کار ایران

تا دو هفته آینده انجام خواهد شد؛

بهره برداری از مجموعه ورزشی ۱۲۰۰ نفری پوریای‌ولی فیض آباد پس از ۱۵ سال بلاتکلیفی

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۳۶۶۶

فرماندار شهرستان مه ولات در خراسان‌رضوی از بهره برداری مجموعه ۱۲۰۰ نفری پوریای ولی فیض آباد پس از ۱۵ سال بلاتکلیفی ظرف دو هفته آینده خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مجتبی علی نژاد گفت: شهرستان مه ولات با وجود ظرفیتهای شاخص و بالقوه، به لحاظ بحث های ورزشی و رفاهی در نقطه ضعیفی قرار داشت و جوانان ما مجبور به استفاده از امکانات ورزشی سایر شهرستانهای و مرکز استان بودند.

وی افزود: در حال حاضر به لطف خداوند ، همت بزرگواران در مجموعه ورزشی و تلاش نماینده شهرستان استخر به صورت مجدد جهت استفاده جوانان بازگشایی خواهد شد.

علی نژاد گفت: چمن مصنوعی مجموعه ورزشی ۱۲۰۰ نفری پوریای ولی ظرف ۲ یا ۳ روز آینده وارد شهرستان شده و طی ۱۰ تا ۱۲ روز نصب و آماده بهره برداری می‌شود.

وی تصریح کرد: اینها شروع اقدامات بزرگی در حوزه ورزشی، زیرساختها و پتانسیل های بالقوه شهرستان است که امیدواریم تا پایان دولت کارهای خوبی بتوانیم برای مردم انجام دهیم و مردم از موهبات لطف خداوند با همت و جهاد و تحقق وعده صادقانه استفاده لازم را داشته باشند.

فرماندار مه ولات ضمن تشکر از صبوری مردم گفت: این مجموعه ورزشی ۱۵ سال است که بلاتکلیف بوده و در حال حاضر و ظرف یک‌ سال به لطف دولت سیزدهم، پیگیرهای گسترده، همسو شدن مدیران اجرایی و تلاشهای نماینده شهرستان به زودی آماده بهره برداری است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز