خبرگزاری کار ایران

مدیر روابط عمومی راه آهن خراسان خبر داد؛

تکمیل ١٠٠ درصدی ظرفیت قطارهای مشهد در دهه کرامت

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۳۳۶۴

مدیر روابط عمومی راه آهن خراسان گفت: در ایام دهه کرامت ظرفیت صندلی قطارهای مسافربری در مسیرهای منتهی به مشهد به صورت رفت و برگشت به صورت ۱۰۰ درصد تکمیل شد و همه بلیت ها در این مسیر به فروش رسید.

به گزارش ایلنا از مشهد، جواد معراجی فر افزود: به دلیل استقبال مردم برای حضور در مشهد در این ایام و عدم تناسب ظرفیت حمل و نقل ریلی با تقاضای هموطنان برای استفاده از ناوگان ریلی کشور در مسیر مشهد، شاهد تکمیل ظرفیت قطارهای مسافربری در این ایام هستیم.

وی با بیان این که قطار فوق العاده مسافربری برای دهه کرامت در مسیر مشهد برنامه ریزی نشد گفت: هم اکنون راه آهن جمهوری اسلامی همه ظرفیت و امکانات خود را برای ارائه خدمات حداکثری به مردم در این مسیر ریلی به میدان آورده است.

مدیر روابط عمومی راه آهن خراسان گفت:هم اکنون روزانه ۸۴ رام قطار مسافربری در مسیر ۲۷ شهر و مرکز استان به مشهد تردد دارند.

معراجی فر ظرفیت اشغال صندلی قطار طی اردیبهشت ماه در مسیر مشهد را ۹۶ درصد عنوان کرد و افزود: طی ماه گذشته یک میلیون و ۴۶۴ هزار و ۶۳۹ مسافر از طریق ۲ هزار و ۴۰۴ رام قطار مسافربری به صورت رفت و برگشت در مسیرهای ۲۷ گانه تردد داشته اند که نسبت به اردیبهشت ماه پارسال ۱۷ درصد رشد داشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز