خبرگزاری کار ایران

با حضور وزیر راه و شهرسازی؛

۲۱ طرح راهداری در خراسان رضوی افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۹۰۹۸

همزمان با حضور وزیر راه و شهرسازی در مشهد، ۲۱ طرح راهداری از طریق ارتباط ویدئو کنفرانسی با شهرستان های مختلف در استان خراسان رضوی افتتاح شد.

به گزارش ایلنا از مشهد،  مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای خراسان رضوی در این خصوص گفت: این طرح‌ها در قالب بهسازی و روکش راه ها، سرمایه گذاری بخش خصوصی در حوزه ساخت مجتمع های بین راهی، ساخت و توسعه راه های روستایی، طرح جامع پایانه مرزی دوغارون، رفع نقاط پرتصادف و تجهیر و توسعه راهدارخانه ها اجرا شده است.

جعفر شهامت افزود: مجموع اعتبار هزینه شده برای ۲۱ طرح افتتاح شده ۱۳ هزار و ۲۳۵ میلیارد ریال است که طرح بهسازی بزرگراه ها و راه های اصلی و فرعی استان با هفت هزار میلیارد ریال، مرحله نخست شهرک حمل و نقل خواف یا پنج هزار میلیارد ریال و طرح تحول راههای روستایی هفت شهرستان با مجموع ۶۵۰ میلیارد ریال مهم ترین این طرح ها است.

وی بیان کرد: امروز عملیات اجرایی ۶ طرح با پیش بینی اعتبار ۶ هزار و ۷۸۹ میلیارد ریال نیز در استان خراسان رضوی آغاز شده است.

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای خراسان رضوی ادامه داد: کلنگ زنی طرح بهسازی و چهارخطه کردن قطعه ۲-الف جاده مشهد-سرخس با اعتبار ۲ هزار و ۴۱۰ میلیارد ریال، آغاز بهسازی روکش آسفالت جاده های فرعی مشهد و کلات با ۲ هزار میلیارد ریال و آغاز اجرای طرح جامع پایانه مرزی دوغارون با ۲ هزار میلیارد ریال اعتبار مهم ترین موارد در این زمینه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز