خبرگزاری کار ایران

راه اندازی سامانه ثبت تخلفات سیار خودرویی در مشهد

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۶۶۷۰

مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد از راه اندازی سامانه ثبت تخلفات سیار خودرویی با همکاری پلیس راهور استان خراسان رضوی خبر داد.

به گزارش ایلنا از مشهد، علی سمیعی در این خصوص اظهار کرد: با توجه به گستردگی تخلفات ساکن در معابر سطح شهر این سازمان در نظر دارد با همکاری پلیس راهور و در راستای روان سازی ترافیک، علاوه بر اعمال قانون خودروهای متخلف توسط دوربین های سیار خودرویی در سطح شهر، با توجه به سهولت رفت و آمد و تحرک پذیری بیشتر موتور سیکلت از ظرفیت موتور سیکلت های فعال در بحث پارک حاشیه ای در مناطق مجاز در خصوص ثبت تخلفات ساکن نیز بهره گیرد.

وی افزود: سامانه ثبت تخلف سیار امکان ثبت تخلفات خودروهای پارک شده در حاشیه خیابان مانند توقف ممنوع، پارک دوبله، توقف در حریم تقاطع، توقف در ایستگاه جانبازان و معلولین، توقف در ایستگاه وسائل حمل و نقل عمومی، توقف در روی خط عابر پیاده و سایر تخلفات ساکن را بصورت هوشمند دارا است. 

سمیعی ادامه داد: از مزایای این سامانه می توان به کارایی سیستم در شرایط آب و هوایی مختلف، عدم تقابل مردم و ناظرین(پلیس)، امکان گسترش پروژه، هزینه پایین کنترل و نظارت، استفاده بهینه از نیروی انسانی و ... اشاره کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز