خبرگزاری کار ایران

در خراسان رضوی:

گاز ۹ روستای شهرستان خلیل آباد وصل شده است

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۰۱۴۷

رئیس اداره گاز شهرستان خلیل آباد در استان خراسان رضوی از وصل گاز ۹ روستای شهرستان که از روز گذشته قطع شده بود خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسن شریف در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان خلیل آباد در گزارش خود اظهار داشت: ۹ روستای شهرستان که از روز گذشته به علت افت گاز قطع شده بود با تلاش وهمت همه اعضای ستاد مدیریت بحران وکارکنان این اداره وهمکاری دهیاران وصل شد و اکنون روستایی بدون گاز در شهرستان نداریم.

شریف در این جلسه افزود: در صورت اینکه وضعیت به همین شکل باشد امید است دیگر مراکز از جمله کارخانجات، وفروشگاه‌ها ها و نیز نانوایی‌ها گاز آنها وصل شود.

در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان که با حضور فرماندار و اعضای ستاد بحران برگزار شد، سید مسعود یاوری فرماندار شهرستان از مردم خواست همانگونه که نهایت همکاری را در چند روز گذشته داشته اند این همکاری و همراهی را داشته باشند تا با رفع مشکل روستاها وضعیت کارخانجات وکسبه در وصل گاز آنها صورت گیرد.

 وی استفاده از وسائل غیر گاز سوز را مورد تاکید قرارداد واظهار کرد: تمام تلاش مدیران شهرستان رفع مشکل است لذا باید همراهی صورت گیرد.

وی از توزیع نفت، چراغ والور وارائه خدمات لازم به مردم از سوی دستگاههای خدماتی را از اقدامات نام برد ولی بر همکاری آنان تاکید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز