خبرگزاری کار ایران

برف و یخبندان راه ۴۶ روستای خراسان رضوی را مسدود کرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۸۲۸۹

مدی کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت:بارش برف و یخبندان ۴۶ راه روستایی در شهرستان‌های شمالی خراسان رضوی را مسدود کرده است.

به گزارش ایلنا از مشهد، جعفر شهامت اظهار داشت: بارش برف و یخبندن جاده کلات-درگز از شب گذشته ۴۶ راه روستایی در این دو شهرستان شمالی را مسدود کرده است.

وی افزود:به دنبال بارش برف  در جاده های درگز - قوچان، قوچان - امام قلی، مشهد-چناران، قوچان -چناران و قوچان- فاروج، تربت جام - فریمان، سرخس -مشهد، خوشاب -سرولایت نیشابور،جوین و تربت حیدریه و زاوه سطح محورها در این مناطق لغزنده گزارش شده است.

علی صلاحی، فرماندار کلات نیز اظهارداشت: تمام راه های روستایی در بخش هزار مسجد و بخشی از راه های روستای بخش مرکزی و محور پرتردد ژرف  بخش زاوین به دلیل بارش شدید برف و یخبندان مسدود شده است و در اثر قطع خطوط انتقال نیرو برق شش روستا در بخش زاوین نیز قطع شده و نیروهای خدماتی در حال رفع مشکل هستند.

علی اکبر محدث، معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار درگز نیز گفت: در حال حاضر راه ارتباطی شش روستای دهستان درونگر بخش نوخندان در اثر بار برف شدید مسدود و عوامل راهداری در حال بازگشایی این مسیرها است.

سرهنگ حسین میش مست، رئیس پلیس راه خراسان رضوی نیز اظهارداشت: مسیرهای استان برفی و سطح جاده یخ زده است و در سه مسیر نیز ممنوعیت تردد اجرا می‌شود. هم‌اکنون جاده‌های مشهد، قوچان، چناران، فریمان، تایباد، تربت جام، تربت حیدریه، آزادراه شهید شوشتری، سبزوار، جوین، جغتای، سرولایت و خوشاب خراسان رضوی برفی و یخ زده است.

وی افزود: هم اکنون در مسیر درگز - قوچان به دلیل بارش برف و یخ زدگی مسیر تردد تریلر ممنوع و تردد خودروی سواری نیز فقط با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است. مسیر درگز- کلات نیز از دیشب همچنان مسدود است و از صبح امروز نیز ممنوعیت تردد در جاده قدیم مشهد- نیشابور اجرا شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز