خبرگزاری کار ایران

سرپرست فرمانداری سرخس:

یک شرکت خارجی برای فعالیت در منطقه ویژه اقتصادی سرخس قرارداد بست

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۵۹۲۶

سرپرست فرمانداری سرخس در خراسان رضوی گفت: یک شرکت چینی برای فعالیت در منطقه ویژه اقتصادی سرخس این استان در حوزه تامین زیرساخت‌های حمل و نقلی و ترانشیپ با این منطقه ویژه اقتصادی قرارداد همکاری امضا کرد.

به گزارش ایلنا از مشهد، حسن نوری زاده در این خصوص افزود: این قرارداد بین این شرکت چینی و منطقه ویژه منعقد شده و قرار است تاسیسات ترانشیپمنت (جابجایی) کالا از ناوگان ریلی به ناوگان جاده ای و برعکس در زمینی به مساحت ۲۷ هکتار احداث شود.

وی گفت: سهم طرفین در این قرارداد ۵۰ درصد به طور مساوی است و بهره برداری از تاسیسات حمل ونقلی به صورت مشترک صورت می گیرد.

سرپرست فرمانداری سرخس در خصوص جزئیات این قرارداد بین المللی اطلاعات بیشتری ارائه نکرد و مسوولان منطقه ویژه اقتصادی سرخس نیز در این خصوص اطلاع رسانی نکرده اند.

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی سرخس در خراسان رضوی شهریور ماه امسال در گفت و گو با ایرنا گفت: در پی بازدید مدیران ارشد یک شرکت حمل و نقلی چین از منطقه ویژه اقتصادی سرخس، این شرکت چینی تصمیم دارد در این منطقه ویژه اقتصادی بارانداز کانتینری برای تهاتر کالای کشورش با سایر کشورهای منطقه ایجاد کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز