خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل اتوبوسرانی مشهد خبر داد؛

سرویس دهی رایگان خطوط منتهی به حرم رضوی در روز اربعین

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۸۶۶۸

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی مشهد گفت: همه خدمات ارائه شده از سوی سرویس اتوبوسرانی در محور‌های منتهی به حرم مطهر رضوی در روز اربعین رایگان است.

به گزارش ایلنا از مشهد، علی اصغر نیشابوری در خصوص تمهیدات این سازمان برای ارائه خدمات در روز اربعین، در سطح شهر مشهد گفت: با توجه به اینکه پیاده‌روی جاماندگان اربعین را همزمان با روز اربعین در مشهد داریم، لذا برای رفاه حال زائران و شهروندان اقداماتی از سوی سازمان اتوبوسرانی مشهد صورت گرفته است.

او افزود: در این راستا پوششی برای جابجایی زائران به مسیر آغاز پیاده‌روی که از مسیر میدان ۱۵ خردادماه، در نظر گرفته شده، صورت گرفته است. علاوه بر این نیز تقویت پنج محور ارائه خدمات اتوبوسرانی در خطوط منتهی به حرم مطهر رضوی در این روز انجام می‌شود.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی مشهد ادامه داد: این محور‌ها شامل مسیر پایانه مسافربری تا میدان بیت‌المقدس، انتهای طبرسی شمالی و در مسیر بلوار طبرسی به سمت حرم مطهر رضوی، پایانه الهیه تا میدان فردوسی و حرم مطهر رضوی، شهرک شهید رجایی، بلوار مصلی و مسیر خیابان نواب صفوی تا حرم مطهر رضوی و همچنین خیابان خسروی تا مسیر شهید اندرزگو و میدان بیت‌المقدس است.

نیشابوری  به افزایش ساعت ناوگان اتوبوسرانی در روز اربعین اشاره و بیان کرد: برای تسهیل در رفت‌وآمد زائران و شهروندان نیز ساعات سرویس‌دهی در این ایام از ساعت ۲۱:۳۰ تا ۱۲ شب اضافه خواهد شد.

او تصریح کرد: راه‌اندازی اتوبوس‌های شبانه به صورت یکسره در محور‌های منتهی به حرم مطهر رضوی برای ارائه خدمت به زائران و شهروندان در این روز تا اذان صبح فعال خواهند بود.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی مشهد تأکید کرد: همه خدمات ارائه شده توسط سرویس اتوبوسرانی محور‌های پنج‌گانه شامل خطوط عبوری و منتهی به حرم مطهر رضوی که شامل ۱۱ خط می‌شود، در روز اربعین رایگان است که این خطوط شامل همه خطوط ایستگاه باب‌الجواد (ع) اعم از خطوط ۶۲، ۸۲، ۸۶ و ... است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز