خبرگزاری کار ایران

از سوی دانشگاه علمی کاربردی صورت گرفت؛

تعطیلی ۲ آموزشگاه غیر مجاز زبان‌های خارجی در مشهد

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۸۱۱

در آموزش‌های بالاتر از سطح دیپلم مراکز می‌توانند با ارائه درخواستی مبنی بر تأسیس اموزشگاه مجوز مربوطه را کسب کنند اما متأسفانه با این حال شاهد فعالیت مراکز غیر مجاز هستیم که با آنها برخورد قانونی می‌شود.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی خراسان رضوی از تعطیلی ۲ آموزشگاه غیر مجاز زبان‌های خارجی در مشهد خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، محمود رضایی رکن‌آبادی در جمع خبرنگاران مهم‌ترین معضل دانشگاه علمی کاربردی خراسان‌رضوی را فعالیت غیرمجاز برخی مؤسسات آموزش زبان‌های خارجی برشمرد.

وی افزود: در آموزش‌های بالا‌تر از سطح دیپلم مراکز می‌توانند با ارائه درخواستی مبنی بر تأسیس اموزشگاه مجوز مربوطه را کسب کنند اما متأسفانه با این حال شاهد فعالیت مراکز غیر مجاز می‌باشیم که با آن‌ها برخورد قانونی می‌شود.

رضایی رکن‌آبادی با اشاره به اینکه دانشجویانی که در مقاطع کار‌شناسی و کار‌شناسی ارشد تحصیل می‌کنند در مرز دانش قرار دارند عنوان کرد: متأسفانه در حال حاضر بسیاری از فارغ‌التحصیلان ما از مراکز آموزش هنگام اجرا و در عرصه عمل لنگ می‌زنند اما این فضا در دانشگاه علمی و کاربردی تا حدود زیادی بهبود پیدا کرده است و در تلاشیم تا با اقدامات بیشتر در راستای عملیاتی کردن رشته‌های خود حرکت کنیم.

رئیس دانشگاه علمی و کاربردی خراسان رضوی از وجود سه مرکز آموزشی علمی و کاربردی در هواپیمایی خبر داد و گفت: آمار‌ها نشان می‌دهد که تمامی فارغ‌التحصیلان ما در رشته‌های فنی مرتبط با هواپیمایی جذب بازار کار شده‌اند که این نشان دهنده کاربردی بودن این رشته‌هاست.

وی افزود: در حال حاضر ۶۶ مرکز علمی و کاربردی در سطح استان وجود دارد که به همراه ۲۰ موسسه آموزش عالی آزاد که از سال گذشته به مجموعه علمی و کاربردی اضافه شده‌اند و در مجموع ۵۰ هزار دانشجو در آن‌ها تحصیل می‌کنند.

رضایی رکن‌آبادی ایجاد واحد کاربینی و گذراندن آن در محیط‌های کار و کارخانه‌ها را یکی دیگر از اقدامات مؤثر این دانشگاه برشمرد و گفت: این واحد در راستای عملیاتی کردن هر چه بیشتر رشته‌های مربوطه است.

وی در خصوص تحصیلات تکمیلی در خراسان‌رضوی گفت: در این حوزه ۴۰ دانشجو در تحصیلات تکمیلی در سه رشته تولید قطعات هیبریدی، ‌دامپروری ارگانیک و تولید محصولات لبنی در مشهد مشغول به تحصیل هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز