خبرگزاری کار ایران

توسط بازرگانی صارش انجام می‌گیرد ؛

واردات مواد اولیه، قطعات و ماشین آلات صنعتی به سرعت و از هر کشور

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۸۱۰۱

واردات مواد اولیه، قطعات و ماشین آلات صنعتی نیاز بسیاری از صنایع و کارخانجات و تامین نیاز این شرکت ها، سبب چرخش همیشگی چرخ تولید آنها خواهد شد.

به گزارش ایلنا، واردات مواد اولیه تولیدی صنعتی، برای کشورهایی چون ایران که در تامین این مواد به خودکفایی نرسیده و وابسته هستند، از اهمیت ویژه ای برخوردار است. فعالیت صنایع و  رشد و شکوفایی اقتصادی، به ورود این کالاهای اساسی بسیار وابسته می باشد. واردات ماشین آلات صنعتی نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود.

نیاز و تقاضای صنایع داخلی به واردات مواد اولیه، قطعات و ماشین آلات صنعتی، تجار و شرکت های بازرگانی را به واردات این کالا ها تشویق کرده است. در چند سال اخیر، واردات ماشین آلات صنعتی برای بسیاری از بازرگانان سود و منفعت بالایی را به همراه داشته است.

چنانچه تاجری با تجربه هستید، با کمک گرفتن از مشاوران خبره و آگاه به مسائل اقتصادی، شما نیز می توانید در زمینه واردات این کالاها و مواد اولیه پرمصرف، به تجارتی موفق و پر سود و منفعت دست پیدا کنید. 

شرکت بازرگانی صارش، با ۲۰ دهه فعالیت موفق در زمینه واردات مواد اولیه، قطعات و ماشین آلات صنعتی و داشتن مشاوران متخصص و تیم حرفه ای، امر واردات را برای تجار ساده و سریع تر کرده است. در کنار صارش با سرعت بیشتر، ریسک کمتر و اطمینان بالاتر، به سود و منفعتی رضایت بخش دست خواهید یافت.

لزوم واردات مواد اولیه به کشور

با توجه به آن که کشور ما در زمینه تامین مواد اولیه بسیاری از صنایع، کارخانجات و شرکت های تولیدی به خود کفایی نرسیده است، ورود این کالاها به مرزهای کشور امری حیاتی و مهم تلقی می شود. شرط ادامه کار این صنایع، تامین همین مواد اولیه از طریق واردات می باشد.

واردات مواد اولیه تولیدی صنعتی در دسته و گروه های متفاوتی انجام می شود که در ادامه به بیان  آنها پرداخته ایم: 

ورود ماشین آلات پیشرفته و به روز به کشور، با صارش

- واردات مواد اولیه دارویی و کالاهای مرتبط با سلامتی
- واردات مواد اولیه شیمیایی، صنعتی 
- ورود مواد اولیه مربوط به بخش کشاورزی و دامپروری،بخش وسیعی از خوراک دامی از جمله ذرت و سویا از طریق واردات تامین می شود. 
- واردات نفت، گاز، پتروشیمی و مشتقات آنها
- واردات مواد اولیه مورد نیاز در صنعت نساجی از جمله الیاف طبیعی و مصنوعی، رنگ پارچه و لباس
- واردات مواد اولیه سلولزی مورد استفاده در تولید تجهیزات پزشکی و سلامت
- ورود و ترخیص مواد اولیه تولید مواد و مصالح ساختمانی
- واردات مواد اولیه تولید لوازم و تجهیزات الکترونیکی
- واردات چوب، نیاز اولیه کارگاه های تولیدی مصنوعات و لوازم چوبی
- واردات مواد اولیه و تجهیزات امنیتی و ترافیکی
- و ...

اهمیت واردات قطعات و ماشین آلات صنعتی

تعداد کارخانه ها و کارگاه های تولیدی در کشور ما کم نیست. تمامی این بخش های اجرایی از دستگاه ها و ماشین آلات صنعتی پیشرفته در کار خود استفاده می کنند. در زمینه تولید لوازم خانگی، خودروسازی، لوازم برقی و الکترونیکی و ... وجود قطعات الکترونیکی و صنعتی لازم و ضروری می باشد. از آنجایی که تولید این قطعات در کشور صرفه اقتصادی نداشته و قیمت تمام شده آن بسیار بالا می شود، واردات این لوازم و قطعات امری لازم و ضروری تلقی می شود.

واردات مواد اولیه، قطعات و ماشین آلات صنعتی به سرعت و از هر کشور

به این دلیل که تحریم ها در چند سال اخیر به حد چشمگیری افزایش پیدا کرده است، ورود اکثر این ماشین آلات از کشور چین انجام می گیرد.

بازرگانی صارش، در امر واردات کالا از کلیه کشورها فعالیت گسترده ای دارد. این مجموعه از کشورهای  چین، کره جنوبی، دبی و اروپا، لوازم، ابزار و ماشین آلات صنعتی را به کشور وارد کرده و نیاز بخش های تولیدی را به بهترین شکل ممکن تامین می کند.

از جمله کالاهایی که توسط صارش به کشور وارد می شوند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

- ورود، ترخیص و حمل مواد اولیه مورد نیاز صنایع تولیدی
- واردات و ترخیص ماشین آلات تولیدی و صنعتی
- واردات کالاهای تحریمی و ماشین آلاتی که ورود آنها به کشور به دلیل وجود محدودیت ها سخت و غیر ممکن می باشد.
- واردات قطعات الکترونیکی و مخابراتی به روز و پرکاربرد

لازم به ذکر است که صارش با تسلطی که بر فوت و فن ها و قوانین تجاری دارد، کالاهای تحریمی را نیز به کشور وارد می کند. این مجموعه با استفاده از روش های غیر مستقیم دریایی، هوایی و زمینی، کالاهای تحریمی را وارد کشور کرده و گام موثری در توسعه و رشد اقتصادی کشور برداشته است.

در روش دریایی، صارش، با استفاده از روش کراس استافینگ، کانتینرهای حاوی کالاهای تحریمی را بین کشتی های مختلف جابجا کرده و به نوعی تحریم ها را دور می زند. در روش زمینی نیز به واسطه یک کشور واسطه ، واردات کالای تحریمی انجام می گیرد.

بازرگانی صارش، وارد کننده مواد اولیه و ماشین آلات صنعتی به سریع‌ترین شکل ممکن

با توجه به  نیاز کشور به واردات مواد اولیه، قطعات و ماشین آلات صنعتی، پرداختن به این مقوله برای بازرگانان، پر سود و پرمنفعت خواهد بود. در مورد واردات و اطلاع از شرایط، قوانین و فوت و فن های آن هر چه صحبت شود کم است. این قوانین در هر دوره زمانی دستخوش تغییراتی خواهد شد. اشراف کامل به این تغییرات و همسو شدن با آنها شرط انجام یک تجارت موفق خواهد بود. 

بنابراین یک تاجر برای ورود کالاهای اساسی مورد نیاز بخش های تولیدی و صنعتی، به یک مشاور یا راهنما در کنار خود نیاز دارد. بدین ترتیب با تکیه بر تجربه خود و علم و دانش یک مشاور بازرگانی، در مدت زمان کوتاه و با حداقل ریسک ، به موفقیت بزرگی دست پیدا خواهد کرد. 

شرکت بازرگانی صارش، به عنوان یکی از شرکت های بزرگ و فعال در زمینه واردات مواد اولیه، قطعات و ماشین آلات صنعتی، به کمک تیم حرفه ای و متخصص خود به شما در امر واردات مواد اولیه تولیدی صنعتی یاری خواهد رساند. یک تاجر در کنار صارش خواهد توانست به یک معامله پر منفعت و لذت بخش دست یابد. مشاوران ما به شما کمک خواهند کرد که با کمترین خواب سرمایه، ریسک و دغدغه تجارت خود را با بالاترین سرعت به نتیجه ای مطلوب برسانید.

شرکت بازرگانی صارش، با داشتن چندین مدرک معتبر بین المللی، آماده پاسخگویی و راهنمایی شما عزیزان در امر تجارت، داد و ستد، صادرات، واردات، حمل و ترخیص کالا می باشد. در صورت تمایل با تیم متخصص ما در تماس باشید.

واردات مواد اولیه، قطعات و ماشین آلات صنعتی به سرعت و از هر کشور

این مطلب آگهی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز