خبرگزاری کار ایران

تور دهگردشی مدیران نیشابور به محورهای گردشگری شهرستان برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۷۹۶۲

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی نیشابور از برگزاری تور دهگردشی مدیران شهرستان به محورهای گردشگری شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا از مشهد، سعید داغستانی با اعلام این خبر افزود: در این برنامه دهگردشی که با حضور معاونت استاندار و فرماندار نیشابور برگزار شد، مشکلات روستاهای واقع در محورهای گردشگری بوژان، حصار و تحت منظر مورد بررسی قرار گرفت و تصمیم لازم برای رفع مشکلات و نواقص گرفته شد.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی نیشابور ادامه داد: الحاق اراضی با کاربری گردشگری در طرح هادی روستایی، فعالیت واحدهای گردشگری و اقامتی غیرمجاز، ساخت و سازهای غیرمجاز، تامین زیرساخت‌های سفر و گردشگری از مهم‌ترین مشکلاتی است که توسط مردم در این دهگردشی مطرح شد.

داغستانی تصریح کرد: بوژان در ۱۵کیلومتری شمال شرق نیشابور و در مسیر جاده نیشابور -مشهد و در دامنه ارتفاعات جنوبی رشته کوههای بینالود یکی از مهم‌ترین مناطق گردشگری شهرستان است.

وی اظهار کرد: از مهم‌ترین جاذبه های طبیعی روستای هدف گردشگری بوژان می‌توان به آبشارها و دره‌های زیبا از جمله بازه‌صدر، بازه‌نادر، دره پرستوها، کال‌عرب و چشمه‌های باغ‌ملا، چهارچشمه و چشمه شکراب اشاره کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز