خبرگزاری کار ایران

آغاز به کار مرکز نیکوکاری کرامت فاطمی به عنوان اولین مرکز تهیه و توزیع جهیزیه نیازمندان

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۹۰۱۲

به همت جهادگران قرارگاه جهادی شهید محمد صالح و کمیته امداد امام خمینی(ره) ، مرکز نیکوکاری کرامت فاطمی به عنوان اولین مرکز تهیه و توزیع جهیزیه نیازمندان آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا ، اعیاد شعبانیه فرصت مغتنم و ذی قیمتی فراهم آورده است که در دستگیری از نیازمندان و به ویژه حمایت از خانواده‌هایی که در مورد تهیه جهیزیه با مشکل مالی مواجه هستند، اقدام جهادی و خیرانه انجام شود.

از این رو به همت جهادگران قرارگاه جهادی «شهید محمد صالح» و مساعدت و یاری کمیته امداد امام خمینی(ره) در استان خراسان رضوی، مرکز نیکوکاری «کرامت فاطمی» به عنوان اولین مرکز تخصصی تهیه و توزیع جهیزیه و لوازم منزل در این استان با هدف حمایت و دستگیری از خانواده‌های نیازمند، آغاز به کار می‌کند.

این اقدام با حفظ حرمت افراد نیازمندان و دستگیری و حمایت از آن‌ها صورت می‌پذیرد و کمیته امداد امام خمینی(ره) در قالب مشارکت برای خرید جهیزیه، با این مرکز همکاری می‌نماید.   با توجه به تعاملات و پیگیری‌های صورت گرفته، بنا شده است که کمیته امداد امام خمینی(ره) و مراکز نیکوکاری در سطح استان، برای خرید جهیزیه از این مرکز، اقدام به تهیه کنند.

شناسایی خانواده‌های نیازمند از طریق مراکز کمیته امداد امام خمینی(ره)، مراکز نیکوکاری و قرارگاه جهادی صورت می‌پذیرد و اعطای وسایل مورد نیاز زندگی از برندهای ایرانی جهت حمایت از تولید کننده داخل انجام می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز