خبرگزاری کار ایران

شهردار قوچان:

استفاده از تمام ظرفیت ها با وحدت مسوولان امکان پذیر است

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۹۰۸

شهردار قوچان گفت: استفاده از تمام ظرفیتهای شهرستان، استان و حتی کشوربرای پیشرفت قوچان در پرتو وحدت مسوولان شهرستان امکان پذیر است.

شهردار قوچان گفت: استفاده از تمام ظرفیتهای شهرستان، استان و حتی کشوربرای پیشرفت قوچان در پرتو وحدت مسوولان شهرستان امکان پذیر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا از قوچان، محمد رضا دادرس در جلسه مشترک هم اندیشی شورای اسلامی شهر قوچان وشهردار و معاونین و مسئوولین شهرداری قوچان با فرماندار شهرستان قوچان اظهار کرد: امید بسیار زیادی به حل مشکلات اساسی و به زمین مانده شهر قوچان و آغاز روند نوسازی آن با وحدت بوجود آمده بین مسئوولین شهرستان قوچان علی الخصوص بین نماینده مردم قوچان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار محترم شهرستان، نمایندگان مردم قوچان در شورای شهر و شهرداری قوچان دارم.

وی افزود: اکنون اتحاد بسیار خوبی که در بین مسئوولین شهرستان بوجود آمده است و فضای تعاملی ایجاد شده نوید ایجاد تحول‌های بنیادی و نوینی را در مدیریت عالی قوچان به ما می‌دهد.

وی با بیان اینکه نقش شورا‌ها و شهرداری‌ها به عنوان حکومت‌های محلی برای همه مشخص شده است گفت: شورای شهر باید وارد برنامه ریزی‌های کلان شهری و اجتماعی برای مردم و شهر شود و از روزمرگی و ورود به کار‌های خرد و دست و پا گیر خودداری کند.

وی اتصال شورا‌ها به مردم را دلیل موفقیت شهر‌ها در تحقق بودجه‌های خود در شرایط نامناسب اقتصادی کشور خواند.

عضو شورای اسلامی شهر قوچان نیز با اشاره به جایگاه شورا‌ها در قانون اساسی کشور گفت: شورا‌ها در قانون اساسی ما یک رکن به شمار می‌آیند.

جواد رادمرد با اشاره به شروع بکار دولت جدید گفت: نگاه دولت جدید به شورا‌ها نگاه ارتقایی باشد.

وی تصریح کرد: امیدوارم با آغاز بکارآقایان رحمانی فضلی و سامانی و توانمندی‌های آقای شوشتری از این فرصت‌ها ‌‌نهایت بهره را برای پیشرفت قوچان ببریم.

عضو دیگر شورای اسلامی شهر قوچان نیز با بیان اینکه آرمان ما تحقق مدیریت واحد شهری است، اظهار کرد: آنچه در شرایط کنونی مطالبه می‌کنیم مدیریت هماهنگ شهری است.

اسدا… قاسمی خواستار ارتباط همسوی تمام نهادهای شهرستان با شورای اسلامی شهر قوچان شد و افزود: همکاری و اتحاد باعثبه نتیجه رسیدن اهداف و برنامه‌ها می‌شود.

عضو دیگر شورای اسلامی شهر قوچان نیز بیشترین مشکلات را ناشی از ضعف‌های ساختاری دانست و اظهار کرد: باید از تجربه سایر شهر‌ها در زمینه تعامل بیشتر بین بخشی در جهت خدمت هر چه بیشتر به مردم استفاده کرد.

علی شکفته افزود: مدیریت واحد شهری می‌تواند بسیاری از مشکلات مانند اشتغال و نا‌بسامانی امور شهری را حل کند.

وی مدیریت تعاملی را به عنوان یک راهبرد کوتاه مدت برای حل معضلات شهری پیشنهاد کرد.

عضو دیگر شورای اسلامی شهر قوچان نیز خواستار تشکیل کارگروه ویژه‌ای با حضور اعضا شورای شهر و نماینده مردم قوچان در مجلس شورای اسلامی و اعضا شورای اسلامی شهر قوچان و شهردار قوچان جهت بررسی و ارائه راهکار برای حل مشکلات قوچان با توجه به آشنایی بسیار خوبی که فرماندار و نماینده شهرستان با مشکلات و توانمندی‌های قوچان دارند شد.

محمد حسین صادقی قوچانی گفت: ورود به کارهای روزمره و خرد هیچگونه توجیهی ندارد و باید راهکاری برای خروج از وضعیت فعلی پیدا کرد.

حاج غلامحسین رهنما عضو شورای اسلامی شهر قوچان نیز با توجه به تخصص بسیار بالای فرماندار جدید افزود: بنده خواستار کمک و همکاری متقابل شورای شهر و شهرداری و فرمانداری و کلیه دستگاه‌های شهرستان قوچان جهت ایجاد یک حرکت اصولی بسوی پیشرفت شهرستان هستم.

محسن احراری عضو دیگر شورای اسلامی شهر قوچان نیز با تشکر از زحمات فرماندار قبل آقای حیدری آزاد خواستار تعامل هر چه بیشتر بین شورا و شهرداری و ادارات و علی الخصوص فرمانداری و فرماندار جدید شد.

علیرضا یاقوتی نیز با اشاره به مشکلات بوجود آمده بر سر راه فعالیت‌های فرهنگی و هنری و بحث‌های نشاط اجتماعی افزود: ما خواستار افزایش تعاملات بین دستگاهی در بحث‌های فرهنگی و هنری و اجتماعی هستیم تا بتوانیم فضای بازی برای ایجاد نشاط اجتماعی و برنامه‌های آموزنده و سرگرم کننده ایجاد کنیم.

مجید فرهمند عضو دیگر شورای اسلامی شهرقوچان نیز خواستار ایجاد امید و فضای امیدواری در بین شهروندان شد و افزود: امروز با توجه به جلسات سنگین و نتایج بسیار خوب آن یکی از روزهای پرکار و شاد‌ترین روز برای شورای شهر بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز