خبرگزاری کار ایران

فرماندار خلیل آباد:

کاندیداها پیش از برپایی ستاد انتخاباتی به فرمانداری و بخشداری ها مراجعه کنند

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۵۹۸۴

فرماندارخلیل آباد در استان خراسان رضوی گفت : در انتخابات ۱۴۰۰ قریب ۱۱۰۰ نفر در ۵۰ شعبه اخذ رای فرایند اخذ رای به عهده خواهند داشت.

‍ به گزارش ایلنا از خلیل‌آباد ،قاسم پور ضمن دعوت از مردم به جهت مشارکت حداکثری در پای صندوق های اخذ رای در روز ۲۸ خرداد، اعلام کرد: باعنایت به حجم بالای تردد و وجود صنوف مختلف و به منظور پیشگیری از هرگونه حادثه و انسداد احتمالی و ایجاد ترافیک در محور اصلی کاشمر به بردسکن و بالعکس درمسیر بلوار شهید سردار سلیمانی (معلم)، در ایامی که تبلیغات انتخابات آزاد است  طبق دوره قبل برپایی هرگونه ستاد انتخاباتی در مسیر فوق ممنوع است. 

رئیس هیات اجرایی شهرستان اظهار داشت: همه کاندیداهای محترم انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و اولین میاندوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا قبل از تعیین مکان ستاد نسبت به معرفی کتبی نماینده ستاد انتخاباتی به همراه آدرس مکان، مشخصات مسئول ستاد به استناد مواد قانونی هر یک از انتخابات به فرمانداری و بخشداری های تابعه مراجعه کنند. 

قاسم پور ادامه داد : در انتخابات ۱۴۰۰ قریب ۱۱۰۰ نفر در ۵۰ شعبه اخذ رای فرایند اخذ رای را  در روز ۲۸ خرداد به عهده خواهند داشت.  

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز