خبرگزاری کار ایران

با حضور استاندار انجام شد؛

افتتاح سه طرح عمرانی در جوین خراسان‌رضوی

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۸۵۲۸

سه طرح صنعتی و آموزشی با سرمایه‌گذاری یکهزار و ۳۰ میلیارد ریال با حضور استاندار خراسان رضوی در جوین افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسین جمشیدی فرماندار جوین در این مراسم گفت: این طرح‌ها شامل واحد فرآوری پریکت سرد، سردخانه مجموعه کشت و صنعت جوین و یک طرح آموزشی است.

او افزود: در راستای توسعه صنایع جانبی کارخانه تولیدی پارس فولاد، ۸۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری صرف احداث واحد فرآوری پریکت سرد تولید آهن اسفنجی در مجموعه پارس فولاد واقع در شهرستان جوین شده است.

فرماندار جوین ادامه داد: قبل از ساخت این واحد فرآوری، مواد اولیه ضایعات آهن اسفنجی واحد پارس فولاد قابل مصرف نبود، اما هم اکنون این ضایعات با انفعالات شیمیایی به یک محصول مورد نیاز فولادسازی کشور تبدیل شده است.

جمشیدی بیان کرد: همچنین سردخانه پنج هزار تنی کشت و صنعت جوین با سرمایه‌گذاری ۲۰۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید که از این پس در زمینه دخیره سازی محصولات کشاورزی شهرستان همچون پیاز، انگور و سایر محصولات فعال خواهد بود.

او تصریح کرد: بهره‌برداری از این سردخانه پنج هزار تنی سبب می‌شود محصولات کشاورزی در زمان مناسب به بازار عرضه شود که این موضوع منجر به افزایش ارزش افزوده تولیدات باغی و کشاورزی جوین می‌شود.

فرماندار جوین تأکید کرد: همچنین در سفر امروز استاندار خراسان رضوی یک مدرسه هشت کلاسه با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال در شهرستان جوین به بهره برداری رسید.

جمشیدی اظهار کرد: این شهرستان با بهره مندی از کارخانه پارس فولاد، شرکت ماشین‌های الکتریکی و کارخانه اسید سیتریک یکی از قطب‌های صنعتی خراسان رضوی به شمار می‌رود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز