خبرگزاری کار ایران

خاکپور خبر داد:

اتمام عملیات پروژه بند سنگ ملاتی حوزه زشک شهرستان طرقبه شاندیز

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۶۵۹۳

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان طرقبه شاندیز گفت: اجرای عملیات پروژه بند سنگ ملاتی حوزه آبخیز زشک به حجم ۷۲۳ متر مکعب به اتمام رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، مصطفی خاکپور رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان طرقبه شاندیز گفت: علاوه بر این عملیات مرمت و تکمیل سازه سنگ ملاتی و گابیونی حوضه دهبار نیز به حجم ۶۳۷ متر مکعب اجرا و تا تکمیل نهایی ادامه دارد.

وی گفت: پروژه جنگل کاری در سطحی معادل ۵۶ هکتاراجرا شده و عملیات تکمیل و واکاری صورت پذیرفته و ۱۲۰ هکتار از مرتع حوزه دهبار کپه کاری شده است.

خاکپور افزود: با توجه به شیب تند دامنه ها و کوهستانی بودن منطقه ضرورت حفظ و صیانت از مراتع و جنگلها اجتناب ناپذیر بوده که در همین راستا یگان حفاظت از اراضی ملی با گشت های شبانه روزی هر گونه تخریب، تجاوز و تملک به اراضی ملی را در سطح شهرستان رصد می کنند.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان طرقبه شاندیز گفت: ۱۷ مورد خلع ید و رفع تصرف اراضی ملی را در مساحتی معادل ۵ هکتار و برای ۷۱ مورد پرونده تخلف در سطحی معادل ۲۱ هکتار تشکیل و به مراجع قضایی ارسال شده است.

اجرای پروژه های یاد شده ۶۹۷ میلیون  تومان هزینه در برداشته که از محل صندوق توسعه ملی تأمین و پرداخت شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز