خبرگزاری کار ایران

استاندار خراسان جنوبی:

انقلاب اسلامی محور مقاومت، لزوم حفظ وحدت حول محور ولایت

asdasd
کد خبر : ۸۱۱۷۶۹

استاندار خراسان جنوبی در یادواره شهدای عملیات کربلای ۲ که با محوریت سردار شهید محمود کاوه برگزار شد با اشاره به بیانات رهبری اظهار کرد: امروز کشور به بزرگداشت شهدا احتیاج دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بیرجند، محمد صادق معتمدیان با بیان اینکه امروز به مددخون های پاک، انقلاب اسلامی به محور مقاومت تبدیل شده است، گفت: جامعه اسلامی به حفظ وحدت و انسجام حول محور ولایت نیازمند است.

وی با بیان اینکه شهادت چشمه همیشه جاری، جوشان و پر برکتی بوده که جان انسان های آزاده را جلا می دهد، گفت: شهادت مرزهای جغرافیایی را در می نوردد و پرچم سرخ و سبز را بر قله رفیع مردانگی و عزت افراشته می کند.

معتمدیان با اشاره به شخصیت شهید کاوه بیان کرد: این شهید بزرگوار مانند عقابی تیزپا در کوه های سربه فلک کشیده کردستان، در کنار دیگر سرداران افتخارات عظیمی بر جای گذاشته است.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به سخنان رهبری پیرامون شهید کاوه اظهار کرد: کاوه اهل خودسازی، فرمانده ای بسیار خوب و انسانی جوان و برجسته بود.

وی با بیان اینکه رویداد بزرگ انقلاب اسلامی ما حاصل تلاش چنین انسان های شریف و افتخار آفرینان همیشه جاویدان در ایران اسلامی بوده است، گفت: امروز به مدد خون های پاک، اخلاص های بی مثال و نیت های بلند آوازه و پر افتخار انقلاب اسلامی به محور مقاومت تبدیل شده است.

معتمدیان ادامه داد: امروز انقلاب اسلامی از یک سو در دل جوانان لبنانی و فلسطینی بوی حضور و قیام‌ را زنده می کند و از سویی دیگر در عمق جان جوانان بحرینی شور مقابله با استکبار را می آفریند که این همان حقیقت عاشورا و انقلاب است.

وی به بخشی از سخنان شهید والامقام کاوه اشاره کرد و گفت: دشمن باید بداند و این تجربه را کسب کرده باشد که هر توطئه ای علیه انقلاب اسلامی توسط امت بیدار و آگاه و با پیروی از رهبر عزیز و فرزانه خنثی می شود و آینده جنگ کاملا روشن بوده و پیروزی از آن رزمندگان می شود، چراکه نمی گذاریم خون شهیدان پایمال شود.

وی با بیان اینکه اگر امروز به انقلاب خدشه وارد شود به مسلمانان جهان خدشه وارد شده است، افزود: امروز تمام جامعه اسلامی به ضرورت هایی مانند حفظ وحدت و انسجام حول محور ولایت فقیه، الگوسازی و الگوپروری با استفاده از ابزارهای هنری، حماسی، ادبی و ارزش محور، صلابت و ایستادگی در برابر دشمن نیازمند است.

معتمدیان با بیان اینکه انقلاب اسلامی جهانی خواهد شد و این وعده حق خداوند است، اظهار کرد: قطعا انقلاب اسلامی عالمگیر می شود و سهم شهدا، ایثارگران، جانبازان و صبوری خانواده شهدا در این شرافت ابدی مثال زدنی خواهد شد.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به یادواره عملیات کربلای دو بیان کرد: انتشار عطر شهدا در خراسان جنوبی همواره جاری کننده برکت ها، عظمت ها و سرافزاری ها برایمان خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز