خبرگزاری کار ایران

راه‌اندازی سامانه رسیدگی الکترونیکی بستری در بیمارستان رازی بیرجند

asdasd
کد خبر : ۸۰۲۶۷۷

مدیرکل بیمه سلامت خراسان جنوبی با بیان اینکه سامانه رسیدگی الکترونیکی بستری برای اولین بار در استان در بیمارستان رازی راه اندازی شده،گفت : این سامانه برای اولین بار در اصفهان راه اندازی شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بیرجند ،مراسم تجلیل از پزشکان برتر، پیشکسوت و داروسازان حوزه نظام بیمه سلامت خراسان جنوبی با حضور موسوی کیا مدیر کل اجتماعی استانداری ، اربابی مدیرکل بیمه سلامت خراسان جنوبی، احمدی معاون درمان و مهدی زاده معاون بهداشتی دانشگاه علومپزشکی بیرجند و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

 مدیرکل بیمه سلامت خراسان جنوبی با اشاره به اینکه سازمان بیمه سلامت به عنوان یکی از اعضای تیم سلامت کشور به صورت تخصصی فعال می کند عنوان کرد: ما هرگز ندیدم قشر پزشکان به علت عدم تامین منابع از خدمت به بیمار کم کاری و یا کار نکنند.

وی افزود: در دو سال اخیر موضوعات مهمی در جهت بهبود کار، بهینه سازی مصارف، نظام ارجاع پزشک خانواده در حوزه سلامت پیش آمده که رویکرد حوزه سلامت هم نسبت به این موضوعات تغییر کرده است. اربابی با بیان اینکه نظام ارجاع الکترونیکی در تمام استان فعال شده است بیان کرد: اکنون مردم استان خدمت نظام ارجاع پزشکی را به صورت پلکانی دریافت می کند.

مدیرکل بیمه سلامت خراسان جنوبی با اشاره به نسخه نویسی الکترونیکی گفت: از اسفندماه سال گذشته نسخه نویسی در شهرستان بشرویه راه اندازی شد که نسبت به جمعیت و پزشک خدمت خوبی به مردم داده شد و اکنون در دو شهرستان دیگر فعال است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز