خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی خبر داد:

دستگیری مفسد اقتصادی با 7 میلیارد و 600 میلیون ریال کالای احتکار شده در بیرجند

asdasd
کد خبر : ۷۹۸۷۱۴

فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی از کشف 7 میلیارد و 600 میلیون ریال ارزاق عمومی احتکار شده در شهرستان بیرجند خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بیرجند، فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با بیان مطلب فوق اظهار کرد: مأموران پلیس آگاهی خراسان جنوبی با کسب خبری مبنی بر احتکار مواد خوراکی و ارزاق عمومی جامعه در یک سوله کارگاهی در شهرک صنعتی شهرستان بیرجند، موضوع را پیگیری کردند.

سردار مجید شجاع افزود: مأموران پلیس آگاهی با همکاری اداره صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی از این انبار بازدید کردند که در بازرسی انجام شده 12 هزار و 200 بسته ارزاق عمومی و مواد خوراکی شامل رب گوجه فرنگی، تن ماهی و غیره که به صورت غیر مجاز انبار شده بود، کشف شد.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی افزود: کارشناسان ارزش کالاهای احتکار شده را بیش از 7 میلیارد و 600 هزار ریال اعلام کردند که در این راستا پرونده‌ای تشکیل و یک نفر متهم به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شد.
 
وی با اشاره به سال رونق تولید، تصریح کرد: احتکار کالای مورد نیاز مردم باعث اختلال در روند تولید و توزیع می‌شود که پلیس با اقتدار با احتکار هرگونه کالا مبارزه خواهد کرد.
منبع ایلنا
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز