خبرگزاری کار ایران

همکاری خانه صمت ایران و بیمه دی برای تسهیل خدمات بیمه‌ای

همکاری خانه صمت ایران و بیمه دی برای تسهیل خدمات بیمه‌ای

بیستم خرداد ماه ۱۴۰۴ تفاهم‌نامه مشترکی در زمینه ارائه خدمات بیمه‌ای به فعالان اقتصادی بخش صنعت و معدن به امضاء آرمان خالقی دبیرکل خانه صنعت معدن و تجارت ایران و هادی عبداللهی مدیرعامل بیمه دی رسید.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی خانه صمت ایران، روز سه‌شنبه، بیستم خرداد ماه ۱۴۰۴ تفاهم‌نامه مشترکی در زمینه ارائه خدمات بیمه‌ای به فعالان اقتصادی بخش صنعت و معدن به امضاء آرمان خالقی دبیرکل خانه صنعت معدن و تجارت ایران و هادی عبداللهی مدیرعامل بیمه دی رسید.

خانه صمت ایران به دنبال دسترسی بیشتر بنگاه‌های کوچک به خدمات بیمه‌ای است

آرمان خالقی دبیرکل خانه صنعت، معدن و تجارت ایران درخصوص اهمیت و علت انعقاد این تفاهم‌نامه گفت: با همکاری بیمه دی سعی خواهیم کرد بستری برای ارایه خدمت به صنعتگران فراهم کنیم.

وی گفت:خانه صمت ایران پس از بررسی‌های لازم از میان شرکت‌های بیمه‌ای، بیمه دی را با توجه به شاخص‌هایی از جمله؛ چابکی، سرعت و سهولت در انجام فرآیندهای بیمه‌گری، پرداخت به موقع خسارت به بیمه‌شده، رتبه یک در سطح توانگری و دارا بودن رتبه اول در صنعت بیمه برای ارائه خدمت به جامعه هدف خود انتخاب کرده و امیدوار است این تفاهم‌نامه به عقد قرارداد با این شرکت بیانجامد.

دبیر کل خانه صمت ایران با اشاره به جایگاه ممتاز بیمه دی در بازار بیمه کشور، اظهار کرد: امیدواریم با این همکاری، دسترسی صنایع و معادن به پوشش‌های مورد نیازشان بهبود یابد. خانه صمت از طریق شعب استانی خود با انجمن‌های صنعتی و معدنی ارتباط گسترده‌ای دارد و تولیدکنندگان همواره به پوشش بیمه‌ای برای مدیریت ریسک نیازمندند.

وی افزود: ریسک‌های فعالان این بخش از پوشش ماشین‌آلات و نیروی کار تا بیمه‌های اختصاصی برای فعالیت‌های خاص گسترده است. این تفاهمنامه بخشی از این نیازها را پوشش می‌دهد و بخش دیگر با نیازسنجی آینده تکمیل می‌شود.

خالقی مخاطب اصلی این تفاهم نامه را بنگاه‌های کوچک اقتصادی خواند و گفت: شرکت‌های بزرگ به صورت معمول از توانگر هستند و مشکل چندانی در تأمین پوشش بیمه‌ای ندارند.

دبیرکل خانه صمت ایران تصریح کرد: هدف ما تسهیل دسترسی خوشه‌ای واحدهای کوچک و متوسط صنعتی و معدنی به پوشش  بیمه‌های مقرون‌به‌صرفه مورد نیازکارگاه‌ها، کارگران، محصولات و خدمات  است. پیش‌ازاین با بیمه‌گران دولتی همکاری داشتیم، اما به دلیل عدم چابکی آن‌ها، نتایج رضایت‌بخش نبود. امیدواریم با توجه به سوابق درخشان بیمه دی، این همکاری پاسخگوی نیاز جامعه تولیدی باشد.

 آمادگی بیمه‌دی برای ارائه بیشتر خدمات بیمه‌ای به فعالان حوزه صنعت و معدن

همچنین هادی عبداللهی مدیرعامل بیمه دی در این مراسم بیان کرد: بیمه دی آمادگی  دارد تمامی خدمات بیمه‌ای در رشته‌ها و محصولات متنوع را ارائه دهد.

وی افزود: یکی ازوظایف شرکت‌های بیمه‌ای پذیرش ریسک و تقبل زیان بیمه‌شدگان از جمله قشر زحمت‌کش کارگر است تا این جامعه با امنیت روانی و آرامش خاطر به کار و فعالیت بپردازد.

مدیر عامل شرکت بیمه دی اضافه کرد: از این رو شرکت بیمه دی در راستای چنین رسالتی آماده ارائه خدمات خود به جامعه هدف خانه صنعت معدن و تجارت خواهد بود.

عبداللهی با اشاره به حضور مؤثر بیمه دی در بازار بیمه کشور، گفت: این شرکت همواره در پوشش ریسک‌های فعالان اقتصادی پیشرو بوده و امیدواریم این تفاهمنامه به افزایش نرخ بیمه‌گذاری در صنعت و معدن کمک کند.

عبداللهی با تأکید بر رتبه اول توانگری بیمه دی، افزود :این شرکت در بیمه‌های درمان تکمیلی، شخص ثالث، بدنه، آتش‌سوزی و… جایگاه ممتاز را دارد و در حال حاضر بیش از ۱.۶ میلیون نفر تحت پوشش خدمات آن هستند. پرداخت خسارت در حوزه‌هایی مانند درمان و تصادفات ظرف ۴۸ تا ۷۲ ساعت انجام می‌شود.

وی حرکت با تحولات دیجیتال، هوشمندسازی خدمات و متعهد بودن به کیفیت بالای خدمات پس از فروش را از عوامل موفقیت بیمه دی دانست و گفت: ماهانه حدود ۱۴ هزار بیمه‌نامه در این شرکت صادر می‌شود. در چارچوب این تفاهمنامه، خدمات ویژه‌ای به فعالان صنعت و معدن ارائه خواهد شد که شامل بیمه‌های عمومی و طرح‌های تخصصی متناسب با نیاز آن‌هاست.

انتهای پیام/
ارسال نظر